راه‌اندازی مجدد کارخانه اسپیرال در شرکت لوله سازی اهواز کار بزرگی است

مسکنی گفت: راه‌اندازی مجدد کارخانه اسپیرال در شرکت لوله سازی اهواز کار بزرگی است اما جذب نیرو باید با دیدگاه افزایش توان تولید شرکت و افزایش سوددهی صورت گیرد.

به گزارش عروج، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری روز دوشنبه پس از بازدید از شرکت لوله سازی اهواز و در نشست با مدیر عامل و اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت لوله سازی اهواز در سالن شهید فخری زاده این شرکت با اشاره به برنامه‌های سال جاری شرکت از جمله راه‌اندازی کارخانه چهارم و خط اسپیرال گفت: راه‌اندازی مجدد کارخانه اسپیرال در شرکت لوله سازی اهواز کار بزرگی است اما جذب نیرو باید با دیدگاه افزایش توان تولید شرکت و افزایش سوددهی صورت گیرد.

مهدی مسکنی افزود: اکنون طرحی را شرکت لوله سازی اهواز برای احیای کارخانه اسپیرال دارد و قرارداد خوبی را بسته اند و تعدادی نیرو به جهت جذب نیاز داشتند که هیات مدیره و هلدینگ هم مجوز داده و هیات کارشناسی هم اعزام شده است. تصمیم صندوق به زودی اعلام خواهد شد.

وی اظهار داشت: توفیق شد در سفری که به منظور بازدید از بنگاه های اقتصادی در استان خوزستان در این استان پهناور بود در جمع همکاران خود در شرکت ها و بنگاه های تابعه قرار گرفتیم که عمده اینها در ذیل هلدینگ انرژی و آتیه صبا هستند. 

وی افزود: در جریان امور، طرح های توسعه ای و مشکلات همکاران در این سفر قرار می گیریم تا با تصمیماتی که در تهران گرفته می شود بتوانیم مسیر ستاد صندوق بازنشستگی را با اقدام های بنگاه ها همسو و هم جهت کنیم. 

مسکنی ادامه داد: همکاران مستقر در شرکت لوله سازی اهواز و واحدهای تابعه برنامه هایی را اعلام کردند. بالتبع به سبب ارکان صندوق در هیات مدیره و در قالب بنگاه داری و نظام حاکمیت شرکتی بعد از طرح اینها در هلدینگ مطرح خواهد شد و تا جایی که اختیارات دارد و فراتر از آن صندوق ورود کرده و کار را انجام می دهد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی گفت: هم افزایی باید وجود داشته باشد. این موضوع شفاف است. بنگاه اقتصادی، بنگاه اقتصادی است و ثبات باید در راس اولویت های آن قرار گیرد. ما در صندوق به این مومن و معتقدیم تا زمانی که دوستان هم خوب کار می کنند ما از همگی آنها حمایت می کنیم. 

مسکنی افزود: با قدرت و با ثبات کار خود را ادامه دهید. اینجا، خوزستان است و مردمان آن زجر کشیده اند. 

وی ادامه داد: فعالان رسانه ای را در جریان امور بگذارید و به مردم توضیح و گزارش دهید و با آنها دقیق صحبت کنید. این موضوع، خواه یا ناخواه مهم است و با مردم باید راحت صحبت کنید. 

مدیرعامل صندوق بازنشستگی گفت: خدا رو شکر که چرخ لوله سازی اهواز به همت مدیرعامل و مدیران کارخانه ها و شرکت و نظارت هلدینگ می چرخد. تعریف، تعارف و تبانی به سیستم ها بویژه دولتی آسیب می زند. وضع لوله سازی اهواز خوب می شود. 

مسکنی گفت: ما باید تمام انرژی خود را بگذاریم تا این شرکت را اقتصادی مدیریت کرده و با افزایش بهره وری به سوددهی برسانیم.