دوره تکمیلی آموزش مفاهیم مهدویت در اهواز برگزار می شود

مدير عامل بنياد فرهنگي مهدي موعود(عج) خوزستان از برگزاري دوره آموزش مفاهيم مهدويت ويژه دبيران آموزش و پرورش اين استان همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد خبرداد.

سید احمد پورفرجی، مدیر عامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره تکمیلی آموزش مفاهیم مهدویت ویژه معلمان استان خوزستان ابراز داشت: این دوره با حضور بیش از ۱۱۰ دبیر آموزش و پرورش خوزستان در اهواز برگزار می شود.

 

وی با با بیان این که در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ دوره مقدماتی با حضور ۱۰۰ نفر برگزار شد، اظهار داشت: این تعداد از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان برای شرکت در این دوره معرفی شدند.

پورفرجی در ادامه با اشاره به این که دور تکمیلی آموزش مفاهیم مهدویت همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برگزار می شود، تصریح کرد: این دوره آموزشی ویژه معلمان سه مقطع تحصیلی دبستان، راهنمایی و متوسطه تدوین شده است که به‌ منظور ترویج فرهنگ مهدوی در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ برگزار می‌شود.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خوزستان هدف از برگزاری این دوره را گسترش فرهنگی مهدوی دانست و با تأکید بر این که حضور در عرصه فرهنگی و مذهبی سبب زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) را مهیا می کند، خاطرنشان کرد: دوره آموزش مفاهیم مهدیت گامی مؤثر برای پیشبرد اهداف مهدوی خواهد بود.

پور فرجی همچنین در ادامه با بیان این که در برهه کنونی دشمن برای براندازی نظام اسلامی طرح های گوناگونی را اجرا می کند، خاطرنشان کرد: مهم ترین هدف از براندازی اسلامی از سوی قدرت های غربی نابودی مذهب تشیع بوده که امروزه در کشورهای عربی با ابزاری به نام تکفیر مشاهده می شود.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خوزستان با تأکید بر شناخت مبانی مهدویت تصریح کرد: اسلام به عنوان کامل ترین دین الهی این توان را دارد که سرفصل هایی برای تغییر ساختارهای دنیایی برای بشر به وجود آورد.

وی افزود: این تغییر ساختار در ظهور منجی عالم بشریت وعده داشته شده که تحقق مدینه فاضله در عصر حضرت ولی عصر(عج) میسر خواهد شد.