مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان

دشمنان، آموزش و پرورش را هدف حمله و هجمه قرار داده‌اند

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی، آموزش و پرورش را هدف هجمه و حمله قرار داده‌اند تا به اهداف شوم و پلید خود دست یابند.

به گزارش عروج، مسعود حمیدی نژاد روز دوشنبه در دومین یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی شهر صیدون، افزود: بی شک دشمنان انقلاب به این نتیجه رسیده اند که آموزش و پرورش با هدایتگری خود، نسل های آینده را تربیت می کند بنابراین باید آن را مورد هجمه قرار داد.

وی گفت: دانش آموزان امروزی با هدایت و تربیت آموزش و پرورش قرار است تمدن ساز بشوند و وظیفه تربیت این نسل آینده که باید بار این انقلاب را به دوش بکشند بر عهده معلمان است.

حمیدی نژاد ادامه داد: مستکبران برنامه ریزی کردند که قرن بیستم قرن سیطره آنها باشد اما مردان بزرگی همچون شهید قاسم سلیمانی تمام نقشه های آنها را به هم ریختند و دلیل دشمنی آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی همین موضوع است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: امروز آمریکا در بُعد نظامی تقابل با روسیه، در بعد اقتصادی تقابل با چین و در بعد اعتقادی و ایدئولوژیک تقابل با جمهوری اسلامی ایران را در برنامه های راهبردی خود تعریف کرده است و این امر نشان از مقاومت جانانه جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار دارد.

حمیدی نژاد در ادامه با اشاره به روز معلم و اینکه امام راحل به درستی سالگرد شهادت استاد مطهری را روز معلم نامید، افزود: امروز اندیشه های این اندیشمند در دنیا در حال گسترش است.

وی افزود: شهید سلیمانی از تفکرات شهید مطهری درس گرفت و به یک انسان مکتب ساز مبدل شد و البته شهدای بزرگ ایران اسلامی نیز در بستر اندیشه های استاد مطهری رشد یافتند.

حمیدی نژاد با بیان اینکه افکار و اندیشه های شهید مطهری هدایتگر است، افزود: امروز کتاب های ترجمه شده استاد مطهری در حال هدایتگری جوانان است، همچنین نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا میلیون ها بار تکثیر شده و خرید قرآن کریم میلیون ها نسخه در اروپا افزایش یافته و این اتفاقات سبب عصبانیت مستکبران شده است.

۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه به عنوان هفته بزرگداشت شهید مطهری و مقام معلم نامگذاری شده است.