آيت الله موسوي جزايري در واكنش به تهديدات آمريكا:

در صورت حمله به سوریه دین خود را به اسلام ادا خواهیم کرد

نماينده ولي فقيه در خوزستان با اشاره به تهديدهاي آمريكا مبني بر حمله به سوريه گفت: اگر اين جنگ صورت گيرد و زمينه ساز ظهور باشد ما با جان و دل از آن استقبال مي كنيم و به عنوان يك سرباز كوچك دين خود را به اهل بيت ادا خواهيم كرد.

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، پیش از ظهر امروز با حضور در سمینار ائمه جمعه استان درباره هدف دشمن از حمله به سوریه بیان داشت: دشمنان اعلام کرده اند که به سوریه به عنوان گام نخست حمله کرده و پس از اشغال آن می خواهند به عراق و ایران حمله کنند.

وی تأکید کرد: اگر تقدیر الهی صورت گرفتن این جنگ و زمینه سازی برای ظهور باشد ما با جان و دل به میدان می آییم و به عنوان یک سرباز کوچک دین خود را به اسلام و اهل بیت ادا خواهیم کرد.
استاد عالی حوزه های علمیه خوزستان در ادامه این سمینار به خدمات استانداری در دولت نهم و دهم اشاره کرد و افزود: در طول خدمت سید جعفر حجازی استاندار خوزستان تحت تأثیر روحیه معنوی و دینی ایشان قرار گرفتیم و استاندار همیشه همراهی و همکاری کامل در مسائل فرهنگی و مذهبی را با مجموعه های مختلف داشتند.
آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد: استان خوزستان در این دوره شاهد ترقی بسیاری در حوزه های مادی و معنوی بود.
نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: استاندار خوزستان درباره حوزه های علمیه همکاری صمیمانه ای داشته و مشخص است که استاندار انگیزه های اعتقادی فراوانی برای انجام کار های فرهنگی و تأثیر گذار دارند.
وی به تلاش های استانداری خوزستان برای ساماندهی به دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اشاره کرد و گفت: استانداری خوزستان در سرعت بخشیدن به توسعه دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) که برای دفاع از ولایت تأسیس شده، بدون درخواست در بهترین و مرکزی ترین نقطه شهر اهواز ۱۰ هزار متر زمین را در اختیار این دانشگاه قرار داد و هزینه های ساخت و ساز آن را تأمین کرد.
استاد عالی حوزه های علمیه خوزستان درباره کمک های دولت به ساخت مصلای اهواز اظهارداشت: اگر همه مصلی های خوزستان را در کنار یکدیگر قرار دهیم هزینه ساخت آنها به مقدار مصلی اهواز نمی شود و استانداری خوزستان بدون در خواست مجموعه های فرهنگی و متولیان امر نماز جمعه وارد کار شد و هزینه های ساخت و ساز مصلی اهواز را از منابع گوناگون مالی تأمین کرد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: مصلای اهواز پس از مصلای تهران بزرگ ترین مصلی از جنس بتن است که استانداری خوزستان سهم بسیاری در ساخت این بنا دارد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: تلاش های بسیاری با همت بلند و توکل بر خدا در دولت های نهم و دهم انجام شد و در کشور کارهای تأثیرگزاری صورت گرفت که امیدواریم دولت جدید بتواند مشکلات به وجود آمده در امور اقتصادی را برطرف کرده و توطئه های استکبار و دشمنان را خنثی کند.
 
مرجع / رسا