دامنه فعالیت ستادهای انتخاباتی در خوزستان تا کجاست؟

اصولا فلسفه تشکیل ستادها در رقابت‌های انتخاباتی مجلس، شوراها و ریاست‌جمهوری در تمام کشورها فقط درایام پیش از انتخابات و نهایتا تا اعلام رسمی نتایج تداوم دارد. اما در استان خوزستان که ظاهرا ستادهای انتخاباتی هم مثل سایر اموراتش استثنایی است روال اینگونه نیست و معمولا بدین صورت است که تا ماه‌ها بعد از انتخابات […]

اصولا فلسفه تشکیل ستادها در رقابت‌های انتخاباتی مجلس، شوراها و ریاست‌جمهوری در تمام کشورها فقط درایام پیش از انتخابات و نهایتا تا اعلام رسمی نتایج تداوم دارد.

اما در استان خوزستان که ظاهرا ستادهای انتخاباتی هم مثل سایر اموراتش استثنایی است روال اینگونه نیست و معمولا بدین صورت است که تا ماه‌ها بعد از انتخابات از عنوان ستاد استفاده یا شاید هم سوء‌استفاده می‌شود، نمونه بارز آن پس از انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری بود که پس از اعلام نتایج چندین مرتبه در تالارهای مختلف شهر اهواز تحت عنوان ستاد یا فلان کمیته ستاد جلسات وجشن‌ها یا اصطلاحا هم‌اندیشی، اتاق فکر و… ادامه داشت.
 


 

از سوی دیگر با اینکه اینگونه ستادها با انرژی جوانان و نوجوانان بی‌ادعا اداره می‌شود و البته بیشتر زحمت‌ها را افرادی می‌کشند که اهدافشان با اعتقاداتشان از هم دور نیست و بهره‌برداری را دیگران و بعد از انتخابات انجام می‌دهند.

در دو هفته گذشته نیز چندین بنر در فرودگاه اهواز، میدان چهارشیر و… نصب شده بود که ضمن تبریک به استاندار جدید در پایین این بنرها امضاء (ستاد دکتر روحانی در خوزستان) حک شده و این جای تعجب دارد که دامنه فعالیت یک ستاد تا چه زمانی است و شاید برخی ستاد را با حزب (که البته حزب هم چنین کارکردی ندارد) یا وسیله‌ای برای …. فرض نموده‌اند.امیدواریم وزارت کشور، مسوولان ستاد(سابق) دکتر روحانی و… طی بیانیه‌ای این نکات را گوشزد کنند.

 

خوزنیوز