پس از برگزاري نمازجمعه اهواز

جوانان اهوازی خواستار اعزام به سوریه شدند

پس از برپايي نماز وحدت بخش جمعه جوانان اهوازي براي حضور در جبهه‌هاي سوريه اعلام آمادگي كردند و در اين باره به راهپيمايي پرداختند.

پس از برپایی نماز وحدت بخش جمعه جوانان اهوازی برای حضور در جبهه‌های سوریه اعلام آمادگی کردند و در این باره به راهپیمایی پرداختند.

جوانان اهوازی ظهر امروز پس از شرکت در نماز وحدت بخش جمعه در راهپیمایی بر حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم سوریه تاکید کردن و خواستار باز شدن مرزهای تردد به این کشور اسلامی برای حمایت و دفاع از حرم حضرت زینب(س) شدند.

بر این اساس، جوانان اهوازی که از روزهای گذشته ثبت نام برای اعزام به سوریه را آغاز گرده‌اند به صورت خودجوش گردان‌هایی به نام فدائیان حرم زینب(س) تشکیل داده و در حال سازمان‌دهی هستند.

داوطلبان این اقدام خودجوش در این راهپیمایی، آمادگی خود را برای حضور در جبهه‌های سوریه اعلام کرده و بر جنگ با استکبار جهانی در جبهه سوریه تاکید کردند.

جوانان در این راهپیمایی متشکل از جوانان، نوجوانان، طلاب حوزه‌های علمیه، دانشجویان، بسیجیان و.. بودند که در روزهای گذشته بارها برای ثبت نام داوطلبانه و حضور در جبهه‌های سوریه بارها به پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج سراسر شهرستان اهواز مراجعه کرده‌اند.

گفتنی است در مسیر این راهپیمایی پرچم‌های رژیم صهیونیستی و امریکا به آتش کشیده شد و بسیاری از مردم پرچم‌های سوریه را به نشانه حمایت با خود حمل می‌کردند.

مرجع / فارس