جلسه فعالین فضای مجازی اهواز با موضوع شبکه های اجتماعی

برگزاري جلسه فعالين فضاي مجازي اهواز با موضوع بررسي شبكه هاي اجتماعي با حضور مهندس بيگ زاده..

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عروج؛ سومین جلسه فعالان مجازی اهواز عصر روز چهارشنبه ۲۰ شهریور ساعت ۱۸:۰۰ در محل سالن جلسات بسیج اساتید برگزار می شود. برنامه جلسه این هفته ابتدا نظرسنجی و بررسی قالب ، ابزار و نیازمندی های نیروها و پس از آن سخنرانی مهندس بیگ زاده استاد دانشگاه چمران با موضوع بررسی فنی و سازوکار شبکه های اجتماعی و آسیب شناسی آن می باشد.

کمیته مرکزی این تشکل منظور از قالب را حوزه فعالیت و تخصص محتوایی همچون موضوعات: شهدا ، جنگ نرم ، سیاست ، دین ،  وهابیت و غیره دانست.

و همچنین ابزار را وسیله انتقال محتوا چون: عکس ، کلیپ ، شعر ، متن ، داستان و غیره ی معرفی کرد.

موضوع سخنرانی یعنی بررسی شبکه های اجتماعی که جلسه قبل پس از صحبت های چند تن از حاضرین درباره حضور و فعایت در شبکه های اجتماعی مطرح شد و مورد اختلاف نظر برخی از فعالین فضای مجازی بود دستور جلسه این هفته قرار گرفت.

مکان مطابق هفته گذشته سالن جلسات بسیج دانشجویی در محل فلکه دانشگاه شهید چمران ، جنب اورژانس ۱۱۵ می باشد.

لازم به ذکر است این جلسات توسط چند جوان دغدغه مند جنگ نرم و فضای مجازی راه اندازی شده و هدف از برگزاری آن اتصال و حمایت از نیروهای نخبه و فعال عرصه جهاد فرهنگی می باشد.

شما میتوانید با تکمیل اطلاعات خود در فرم ثبت نام و همچنین با ارسال پیام بدون متن به سامانه ۵۰۰۰۲۰۵۰۵۰۲۰  از جلسات و برنامه ها اطلاع پیدا کنید.