جشنواره مسابقات ورزشی طلاب و روحانیان بسیجی خوزستان برگزار می شود

مسؤول بسيج طلاب و روحانيان خوزستان از برگزاري جشنواره مسابقات ورزشي طلاب بسيجي اين استان در هفتم و شهريورماه خبرداد.

حجت الاسلام علی کاظم بهرام، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان، در گفتوگو با رسا، با اشاره به روز های پایانی اوقات فراغت طلاب ابراز داشت: جشنواره مسابقات ورزشی ویژه طلاب و روحانیان بسیجی در پنج رشته شنا، تیر اندازی، دومیدانی، کوهنوردی و تنیس روی میز برگزار می شود.

 

وی با بیان این که مسابقات ۷ و ۸ شهریور ماه سال جاری در اهواز برگزار می شوند، اظهار داشت: کانون فرهنگی ورزشی شهید جهان آرا میزبان این مسابقات خواهد بود.

حجت الاسلام بهرام در ادامه با اشاره به چگونگی نام نویسی طلاب در این جشنواره تصریح کرد: علاقه مندان جهت نام نویسی نام و نام خانوادگی، نام حوزه علمیه و رشته ورزشی مورد نظر خود را به شماره ۳۰۰۰۱۴۱۴۷۱ پیامک کنند.

وی به مراسم اختتامیه این جشنواره اشاره کرد و افزود: در پایان این مسابقات از نفرات برتر هر رشته تجلیل خواهد شد.

حجت الاسلام بهرام با اشاره به مرحله کشوری این مسابقات اظهار داشت: نفرات برتر این دوره در مرحله کشوری جشنواره مسابقات شرکت خواهند کرد.

مسؤول بسیج طلاب روحانیان خوزستان با بیان این که برنامه های گوناگونی برای روزهای پایانی اوقات فراغت طلاب تدارک دیده شده است، خاطرنشان کرد: سفرهای اردویی برون استانی، آموزش تخصصی قرآن کریم و مسابقات کتابخوانی از مهم ترین برنامه های تدارک دیده شده خواهند بود.

حجت الاسلام بهرام با تأکید بر دیدگاه اسلام به ورزش و تندرستی بیان داشت: اسلام دین تندرستی، سلامت و نشاط بوده که با توجه به این ملاک ها و برای رسیدن به آن ها ورزش مهم ترین راهکار خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب به ورزش خاطرنشان کرد: دیدگاه رهبر معظم انقلاب به ورزش دیدگاهی بزرگ بوده که همواره بر گسترش این حوزه تأکید داشته اند.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان در پایان سخنانش تأکید کرد: حضور طلاب و روحانیان در فعالیت های ورزشی سبب نشاط معنوی در آنها می شود.