تمهیدات ترافیکی ویژه برپایی نماز عید سعید فطر در اهواز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از تمهیدات ترافیکی برای برپایی باشکوه نماز عید فطر در اهواز خبر داد.

به گزارش عروج، سرهنگ فرید کریمی زاده گفت: باهدف برپایی باشکوه نماز عید سعید فطر در اهواز و ایجاد امنیت و آرامش، پلیس محدودیت‌های تردد را در محدوده‌های مکان اختصاصی برای برپایی نماز پیش بینی کرده که لازمه اجرای آن همکاری شهروندان است.

وی با بیان اینکه ضلع شمالی تقاطع پاداد، جنب حوزه علمیه محل برپایی نماز عید فطر در اهواز تعیین شده است، افزود: از ساعت یک بامداد روز شنبه ۲ اردیبهشت ماه، در مسیر بلوار آیت الله بهبهانی، حد فاصل تقاطع پاداد تا تقاطع کیکاوس، همه دسترسی‌های منتهی به این قسمت مسدود و منع تردد اعمال می‌شود، بنابراین با مشاهده هرگونه توقف در محل یاد شده پلیس اقدام به انتقال آن خودرو خواهد کرد.

سرهنگ کریمی زاده می‌گوید: مسیر جایگزین خیابان پیروزی (کمپانی) در جهت شمالی جنوبی و بالعکس و خیابان اباذر (زند) در جهت شرقی غربی و بالعکس پیش بینی شده است و با توجه به عرض محدود این معابر از نمازگزاران تقاضا می‌شود به منظور روان‌سازی ترافیک از توقف وسایل نقلیه خود در این مسیر‌ها خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان اضافه کرد: سازمان اتوبوسرانی برای همه مناطق شهری اهواز اتوبوس‌های خط واحد را آماده به کار دارد، بنابراین تاکید می‌شود نمازگزاران از حضور باخودروی شخصی در محل برگزار نماز عید سعید فطر به دلیل نبود فضای پارک مناسب خودداری و با پلیس راهور همکاری کنند.