تکریم شهدا وظیفه‌ای همیشگی است

امام جماعت مسجد صاحب‌الزمان(عج) اهواز گفت: تكريم شهدا يك وظيفه هميشگي است و انقلاب اسلامي و ملت ما مديون شهدا و خانواده‌هاي مكرم شهداست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی، امام جماعت مسجد صاحب‌الزمان(عج) اهواز، در پانزدهمین یادواره شهدای این مسجد که شامگاه جمعه، اول آذر برگزار شد، گفت: روزی که خداوند به دل‌های جوانان این مسجد عنایت کرد تا نخستین یادواره شهدا برگزار شود، پیش‌بینی نمی‌شد که این یادواره تا به این حد استمرار داشته باشد و روزی پانزدهمین یادواره برگزار شود و این جز توفیق الهی و اخلاص جوانان بسیجی مسجد نبوده است.

وی افزود: برپایی یادواره‌هایی برای شهدا هر زمان که به شکلی مورد غفلت قرار گیرد، خداوند عرصه‌ای را برای انقلاب اسلامی طراحی می‌کند تا این خاکریز همیشه بماند. تکریم شهدا برای همیشه یک وظیفه است و انقلاب و ملت ما مدیون شهدا و خانواده‌های مکرم شهدا است.

حجت‌الاسلام شفیعی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی در عبور از این مرحله حساس تاریخی با برپایی چنین گردهمایی‌هایی اقتدار خود را نشان می‌دهد. اساسی‌ترین عامل قدرت این ملت نیز اجتماع، وحدت و همدلی در تبعیت از مقام معظم رهبری، با تمسک به شهیدان است.

امام جماعت مسجد صاحب‌الزمان(عج) اهواز با اشاره به حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش در پانزدهمین یادواره شهدا گفت: در پانزده سال گذشته که یادواره شهدای مسجد برگزار شده است، روال بر این بوده که از پیشکسوتان خوزستانی عرصه دفاع مقدس برای سخنرانی دعوت شود و امروز نیز در جمع خود شاهد حضور امیر پوردستان هستیم که قطعاً این حضور نشانه ارادت وی به شهداست.

مرجع/ ایکنا