توسط رئیس حوزه هنری خوزستان صورت گرفت؛

تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در خوزستان

شهباز گهروئی، با اشاره به فرارسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی همزمان با سالروز شهادت شهید مرتضی آئینی، برنامه‌های این هفته را در خوزستان تشریح کرد.

به گزارش عروج به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان ، محمد شهباز گهروئی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی آوینی معروف به سید شهیدان اهل قلم، اظهار کرد: سالروز شهادت این شهید بزرگوار در ۲۰ فروردین آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان، اضافه کرد: حوزه هنری همچون سال‌های گذشته برای پاسداشت این هفته مهم و مؤثر در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و معرفی هر چه بیشتر شهید آوینی، برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده که در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از این برنامه‌ها معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی است که طی مراسمی در اهواز برگزار می‌شود، افزود: برگزاری شب‌های خاطره در حوزه دفاع مقدس، تولیدات هنری و رسانه‌ای و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی متناسب را روزهای هفته، دیدار با نخبگان و پیشکسوتان فرهنگ و هنر استان و … از جمله این برنامه‌ها است.

شهباز گهروئی، تصریح کرد: در شهرستان‌های آبادان و دزفول نیز که دفتر حوزه هنری فعال است برنامه‌هایی همچون غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای هنرمند، تولید پرتره نقاشی دیجیتال شهید محمدحسین اثنی‌عشری (اولین شهید انتفاضه) و رونمایی از آن در منزل شهید همزمان با روز قدس در دزفول، شب خاطره دانش‌آموزی و شب خاطره شهید امامی در آبادان و … نیز برگزار می‌شود.