تشریح آخرین وضعیت اجرای طرح جامع فاضلاب در اهواز

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان آخرین وضعیت اجرای طرح جامع فاضلاب در این کلانشهر را تشریح کرد.

به گزارش عروج، محمدرضا کرمی نژاد در تشریح آخرین وضعیت طرح جامع فاضلاب در اهواز گفت: درحال حاضر طرح فاضلاب ۶۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۸۶ کارگاه در زمینه اجرای این طرح فعال هستند.

وی درخصوص ترمیم نوار‌های حفاری شرکت آبفا در کلانشهر اهواز، می‌گوید: از ۱۳۶ کیلومتر نوار حفاری ایجاد شده در اهواز، ۱۲۴ کیلومتر نوار حفاری به طور کامل ترمیم شده است و مشکلی برای تردد در آن مناطق وجود ندارد.

کرمی نژاد با بیان اینکه بحث آسفالت نوار‌های حفاری شده به صورت جدی دنبال می‌شود، افزود: باتوجه به حفاری‌های انجام‌شده حدود ۱۴ کیلومتر نوار حفاری در ۳۳ خیابان در سطح کلانشهر اهواز باقی مانده که نیازمند آسفالت است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان اضافه کرد: از این ۱۴ کیلومتر، حدود ۱۱ کیلومتر مربوط به شهر اهواز و ۳ کیلومتر در شهرستان کارون قرار دارد که تلاش خواهیم کرد نسبت به آسفالت این معابر در زمان برنامه‌ریزی شده اقدام شود.

به گفته کرمی نژاد؛ با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، پیمانکاران در تلاش هستند تا پایان آبان ماه امسال، ترمیم همه نوار‌های حفاری در سطح شهر اهواز را به پایان برسانند.

وی در پایان از صبر و شکیبایی مردم اهواز که در اجرای شبکه فاضلاب و  حفاری خیابان‌ها نهایت همکاری را با مجموعه آبفا دارند، تشکر کرد و گفت: امیدواریم با اجرای طرح‌های اساسی و حل مشکلات، این همکاری مردم را جبران کنیم.