تخفیف ۵۰ درصدی اماکن ورزشی اهواز در قالب طرح “اوقات فراغت”

رییس اداره ورزش و جوانان اهواز از تخفیف ۵۰ درصدی اماکن ورزشی تحت پوشش این اداره در قالب طرح اوقات فراغت تابستانه خبر داد.

به گزارش عروج، سیدعلی حسینی روز چهارشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش اهواز که در محل فرمانداری برگزار شد اظهارکرد: هفته آینده به مناسبت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برنامه های متنوعی داریم که در قالب جشن وصال برگزار می شوند؛ تهیه جهیزیه ۱۴ زوج و تقدیر از فعالان عرصه ازدواج از مهمترین برنامه‌های هفته ازدواج در اهواز است.

وی با اشاره به اهمیت طرح اوقات فراغت تابستانه در اهواز بیان کرد: می‌توان با در اختیار قرار دادن فضاهای آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و شهرداری در مناطق محروم، تابستان خوبی را برای جوانان رقم بزنیم.

رییس اداره ورزش اهواز تصریح‌کرد: شهرداران مناطق باید پای کار آمده و از فضای پارک‌ها در طرح اوقات فراغت تابستانه استفاده شود.

وی ادامه داد: بخشی از مناطق محروم، روستاها و بخش‌ها دسترسی لازم را ندارند به همین دلیل استخرها و اماکن ورزشی خود را با تخفیف ۵۰ درصدی در اختیار مساجد و بخش‌های محروم شهر اهواز قرار می‌دهیم.

حسینی به ورزش بانوان اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت‌هایی که داریم، بار ورزش بانوان بر دوش بخش خصوصی است که از شهرداری تقاضا داریم هر چه سریعتر فضای پارک بانوان اهواز واقع در منطقه سه و بلوار گلستان را ساماندهی کند تا در اختیار بانوان قرار بگیرد.

وی افزود: بخش عمده‌ای از بار ورزش استان بر عهده باشگاه‌های ورزشی است که جا دارد از آنها تشکر کنم و امیدوارم این مسیر را با تلاش بیشتر ادامه دهند، ما هم در کنار آنها هستیم و در حد توان از آنها حمایت خواهیم کرد.

رییس اداره ورزش اهواز گفت: مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی معمولا بر اثر عدم فعالیت‌های ورزشی به وجود می‌آید لذا توجه به ورزش باید مورد توجه همه ارگان‌ها و نهادها باشد.

بر اساس این گزارش، از نیمه دوم خردادماه جاری قرارگاه اوقات فراغت شهر اهواز به منظور هماهنگی در برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در این کلانشهر تشکیل شد.