بغض آسمان ترکید

به نام خدا چند وقتیست زمزمه انتقال آب کارون به اصفهان سر داده می شود از آن روز تجمعات مردمی و… شروع شد اما یک چیز مهم تر اتفاق افتاد که به چشم هیچ کس نیامد . از آن روز بود که هوای اهواز روزی خنک بود و روز دیگر گرم و روز بعدی اش شرجی […]

بارش باران

به نام خدا

چند وقتیست زمزمه انتقال آب کارون به اصفهان سر داده می شود از آن روز تجمعات مردمی و… شروع شد اما یک چیز مهم تر اتفاق افتاد که به چشم هیچ کس نیامد .

از آن روز بود که هوای اهواز روزی خنک بود و روز دیگر گرم و روز بعدی اش شرجی بود هوایش ابری و بغض آلود بود که قرار است کجا ببارد از این به بعد به روی رود کارون یا بر روی اتوبان کارون ؟

خلاصه دیشب از ساعت ۲۰ آسمان نم نم خود را شروع کرد گویا بغضش ترکیده بود و دیگر توان آن را نداشت که اشکهایش را پشت ابرهای آسمان آبی پنهان کند .

آسمان هم دردش گرفته بود از این طرح اشتباه و غیر علمی تا اینکه دیشب با صدای رعد و برقش به همه می گفت که این کار اشتباه است گویا آسمان درک کرده بود که قبلا اگر می بارید در اهواز همه هشدار سیل می دادند ولی چند سالیست … بیخیال

توضیح :

دیشب بارون بارید!!!

میگن برای نگه داشتن یاد یه قهرمان ؛شهید و… یه کوچه یا یه خیابون به اسمش میگذارند شاید برای همین بود که منطقه کوت عبدالله که مجاور رود کارون بود را به شهرستان کارون تغییر نام دادند ، شاید مهم ترین طرح این روزها خشک کردن کارون برای زنده نگه داشتن رودهایی است که خودشان در کتاب های جغرافی مدارس می نویسند رودهای فصلی.

بماند که قلم دردها دردها دارد