بسیج، طلایه دار مجاهدت و میدان داری

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج در موضوعات دفاع از انقلاب اسلامی طلایه دار مجاهدت و میدان داری است.

سرهنگ پاسدار مقداد فرمانی دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: در ایام سومین سال ابلاغ سند بیانیه گام دوم انقلاب هستیم و بسیج نیز مثل همیشه در موضوعات دفاع از انقلاب اسلامی طلایه دار مجاهدت و میدان داری است.

سرهنگ پاسدار مقداد فرمانی با اشاره به این که در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، سند راهبردی اعتلای بسیج در اسفند ماه سال ۹۹ ابلاغ شد بیان کرد: یکی از اهدافی که اکنون جهت حضور در سپاه های استانی داریم این است که بتوانیم گفتمان سازی و استقرار سند را در سپاه های استان بسنجیم تا از ابتدای سال ۱۴۰۱ آن را پیاده سازی کنیم و بتوانیم بسیج گام دوم انقلاب اسلامی را داشته باشیم.

وی افزود: اشراف کلی ریاست سازمان بسیج بر اساس آن چیزی که در سند راهبردی اعتلای بسیج ابلاغ شده و در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز آمده است، نظارت و رصد دائمی بر کارها و جهت گیری های بسیج در حوزه و چهارچوب سند راهبردی اعتلای بسیج و منویات حضرت آقا را در راستای گفتمان سازی عطر ولایت برعهده دارد.

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین گفت: انشالله ما بتوانیم فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری را در بدنه بسیج تبیین کنیم .

سرهنگ پاسدار مقداد فرمانی عنوان کرد: برنامه دو روزه ای که برای نظارت و سرکشی از زحمات و مجاهدت های بسیجیان سپاه استان پیش بینی کرده ایم با حضور فرمانده سپاه استان، معاونین ستادی، فرماندهان نواحی مقاومت، فرماندهان حوزه های مقاومت و بسیجیان مجاهد و انقلابی انجام خواهد شد تا گفتمان سند را همانطور که در استان زحمت کشیده شده است ما نیز به نوبه خودمان تبیین کنیم .