برگزاری دومین جشنواره طرح ها و اقدامات بسیج مساجد خوزستان

دومين جشنواره طرح ها و اقدمات ابتكاري بسيج مساجد و محلات خوزستان مهرماه سال جاري برگزار مي‌ شود.

دومین جشنواره طرح ها و اقدمات ابتکاری بسیج مساجد و محلات خوزستان با هدف تقویت توانایی علمی و ابتکاری بسیجیان و جهت دهی به اندیشه های آنان مهرماه سال جاری از سوی سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان برگزار می‌ شود.

 

مهم ترین سرفصل های این جشنواره، تحقق شعار سال (حماسه سیاسی و حماسه اقصادی)، تشکیل و کیفی سازی حلقه ‌های تربیتی صالحین، فعالیت های قرآنی و تربیت حافظین قرآنی، تقویت مسجد و نماز جماعت، جذب حداکثری به پایگاه، فعالیت های فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر ( با رویکرد جدید)، است.

 

ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و بسیج سازندگی خدمت رسانی و سایر فعالیت های اجتماعی، ارتقای سطح علنی و تحصیلی بسیجیان پایگاه، اطلاع رسانی و حضور در فضای مجازی، فعالیت های ورزشی در محله با مدیریت پایگاه و ارتباط پایگاه مسجد با بسیج اقشار از دیگر سرفصل های دومین جشنواره طرح ها اقدمات ابتکاری است.

 

علاقه ‌مندان تا ۱۵ مهر ماه سال جاری فرصت دارند نسبت به شرکت در این جشنواره و ارائه ابتکارات خود اقدام و در یکی از این موضوعات بالا نام نویسی کنند و با مراجعه به پایگاه و یا حوزه مقاومت بسیج منطقه آثار خود را تحویل دهند.


بنا بر این گزارش علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به سایت های www.basijmasajed.bsj.ir و www.basijmasajed.ir مراجعه کنند.

 

مرجع / شبستان