در آستانه هفته قوه قضائیه ؛

برپایی میز خدمت بازرسی کل ویژه خوزستان پس از نماز جمعه انجام شد

بازرس کل ویژه استان خوزستان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و تسلیت شهادت شهید مظلوم ، شهید دکتر بهشتی گفت: اقداماتی در دستگاه قضائی از جمله سازمان بازرسی کل کشور که از سازمان های تابعه قوه قضائیه میباشد انجام می‌شود.

به گزارش عروج، محمد آقاجری اظهارکرد : بخشی از عملکرد سال گذشته سازمان بازرسی استان خوزستان در زمینه های مختلف در جهت میل به ارتقاع سلامت اداری و مبارزه با فساد اداری انجام داده است که به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

وی یادآور شد: بخشی از اقدامات ما در حوزه نظارت بر معاملات و شناسایی گلوگاه های فساد و مسائل مهم و عمده ای که محیط باید سالم سازی کند بوده است که اداره ها باید کمک کنند تا قانون اجرا شود.

بازرس کل ویژه استان خوزستان بیان کرد: در زمینه قانون جوانی جمعیت و مزدوجین محترم و زوج هایی که نابارور هستند ، ایثارگران در رده های مختلف که در شرکت ها مشغول بودند ، پیگیری های زیادی انجام شده است که در فرصت های مناسب به اطلاع شهروندان رسانده خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از وظیفه های مهم ما در این هفته این است که غبار روبی گلزار شهدا را داشته باشیم و بتوانیم راه آنها را ادامه دهیم و چراغ های هدایت آنها را روشن نگه داریم ، در طول هفته از جمله امروز بعد از نماز جمعه در مصلی میز خدمت خواهیم داشت و خدمت مردم شریف هستیم تا راجع به ادارات و سازمان ها مسائلی که دارند را بشنویم.