برنامه‌های فرهنگی در خوزستان واقعی باشد

استاندار خوزستان گفت: در بخش مسائل دینی و اعتقادی در آموزش و پرورش به درستی کار نشده و از این رو برنامه‌های فرهنگی باید واقعی باشد و بر تربیت دانش آموزان اثر گذار باشد.

به گزارش عروج، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: با توجه به اهمیت امتحانات نهایی پایه دوازدهم و اثرگذاری نمره آن در کنکور، امتحانات این پایه باید در نهایت صحت و سلامت برگزار شود که در همین راستا تشکیل کمیته‌های تخصصی و حفاظتی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌هایی همچون دانشگاه در تأمین سالن امتحانات و تجهیزات مورد نیاز با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند، افزود: برای اوقات فراغت دانش آموزان، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری جلسات لازم را برگزار کند و از ایده‌های کارشناسان برای برگزاری برنامه‌های مناسب فرهنگی و علمی استفاده بشود تا شاهد تابستان مفیدی برای دانش آموزان خوزستان باشیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: جذب معلم در آموزش و پرورش باید با دقت لازم انجام شود تا دانش آموزان به درستی در مدارس پرورش و تربیت شوند.

وی گفت: در بخش مسائل دینی و اعتقادی در آموزش و پرورش به درستی کار نشده در حالی که باید بیشترین سرمایه گذاری رفتاری و دینی را باید در کودکان و نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ انجام داد و از این رو برنامه‌های فرهنگی باید واقعی باشد و بر تربیت دانش آموزان اثر گذار باشد.