در ادامه عزل تامل برانگيز مديران ارزشي شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب

برکناری مهندس قرینه ، رزمنده دیروز و جهادگر اقتصادی امروز

حسين قرينه از مديران نفتي جنوب كه خدمات ايشان در عرصه تقويت توليد داخل و بومي سازي برخي از كلاهاي استراژيك نفت بود و ايشان را مي توان پرچمدار حمايت از توليد داخلي در نفت جنوب ناميد در اقدامي تامل برانگيز بركنار شد.

مهندس حسین قرینه از مدیران ارزشی و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در صنعت نفت جونب می باشد . ایشان مسول اداره ساخت داخل مدیریت تدارکات مناطق نفت خیز جنوب بود که در اقدامی تامل برانگیز در راستای عزل نیروهای ارزشی در مناطق نفت خیز جنوب چندی پیش برکنار گردید.


ایشان از رزمندگان گردان کربلا می باشد و در دوران مدیریت ایشان در مناطق نفت خیز خدمات ارزنده ای در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری جهت تقویت تولیدات داخلی و بومی سازی برخی از کالاهی استرازیک نفت داشته است که بخشی از آن در سه نمایشگاه نفت و گاز و انرژی به نمایش گذاشته شده است.
لازم بذکر است شرکت مناطق نفت خیز جنوب بزرگترین شرکت وزارت نفت می باشد عهده دار تولید ۸۰ درصد تولید نفت می باشد.که متاسفانه در یک سال گذشته شاهد عزل تامل برانگیز نیروهای ارزشی این شرکت می باشیم. در صورتی که چندی پیش شاهد هتک حرمت یکی از مدیران نزدیک به مدیرعامل این شرکت به ساحت مقام معظم رهبری بودیم که باعث اعتراض مدیران و کارشناسان ارزشی وزارت نفت و مسئولین و علمای دلسوز استان گردید.