اهالی هلال احمر خوزستان به عتبات عالیات مشرف شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اعزام 400 عضو نجاتگر، جوان، داوطلب، درمان و ... به عتبات عالیات پس از اتمام طرح اربعین 1402 خبر داد.

به گزارش عروج به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛ وحید شعبانی در حاشیه بدرقه اعضا این جمعیت به سوی کربلای معلی بیان کرد: خداروشاکر هستیم امسال هم مثل پارسال توفیق شد تا عزیزان،امدادگران و نجاتگران و اعضای جوان و داوطلبان و همه ی عزیزان امدادی و پشتیبانمان در طرح ملی اربعین حسینی به عنوان حسن ختام اقدامات و برنامه‌های ما در طرح ملی اربعین حسینی در سال ۱۴۰۲ به عتبات عالیات و کربلا معلی مشرف شوند.
او افزود: امسال الحمدالله توفیق شد دو برابر سال گذشته یعنی ۴۰۰ نفر از عزیزان امدادگران و نجاتگران ،اعضای جوانان و داوطلبان و همه ی عزیزانی که در این طرح مشارکت داشتند به این سفر زیارتی مشرف شوند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان عنوان کرد: از خدا میخواهیم همه ی ما را تا زمانی که زنده هستیم در این موسم اربعین ، خادم امام حسین و خادم زوار امام حسین قرار بدهد و به فرمایش رهبر حکیم انقلاب ما حسینی زندگی کنیم و حسینی بمانیم .
شعبانی در پایان از همراهی مدیران عالی جمعیت ،نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و همه ی مدیران ارشدی که در این راه قدم برداشتند تقدیر و قدردانی کرد.