انتشار احادیث اخلاقی توسط رهبر انقلاب در سایت دفتر رهبرانقلاب

صوت و فیلم بیان و شرح احادیث اخلاقی توسط رهبر معظم انقلاب بر روی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری به آدرس leader.ir قرار گرفت. پخش این احادیث با شرح حضرت آیت الله خامنه‌ای برای اولین بار بمناسبت ماه مبارک رمضان به روی آنتن صداوسیما رفته و همزمان پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب […]

صوت و فیلم بیان و شرح احادیث اخلاقی توسط رهبر معظم انقلاب بر روی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری به آدرس leader.ir قرار گرفت.

پخش این احادیث با شرح حضرت آیت الله خامنه‌ای برای اولین بار بمناسبت ماه مبارک رمضان به روی آنتن صداوسیما رفته و همزمان پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب نیز صوت و فیلم این بیانات را جهت استفاده کاربران با قابلیت دریافت، بر روی خروجی قرار داده است.
 
احادیث گنجانده شده در این مجموعه با مضامین اخلاقی و اجتماعی و قابل استفاده برای عموم جامعه است و شرح حضرت آیت الله خامنه‌ای بر احادیث نیز حاوی نکات بدیع، کاربردی و حکیمانه است. 
 
قالب هنری برنامه و موسیقی زیبای انتخاب شده برای آن نیز بر گیرایی و جذابیت اثر افزوده است.
 
مجموعه مذکور تحت عنوان «عطر ماندگار» هر روز قبل از بخش خبری ساعت ۱۴ از شبکه یک سیما و رادیو قرآن (موج اف ام ردیف۱۰۰مگاهرتز) پخش می‌شود.
 
این گنجینه گرانبها از احادیث اخلاقی در ماه مبارک رمضان در هنگام سحرگاه پیش از اذان صبح روی موج اف ام ردیف ۹۶ مگاهرتز از شبکه رادیویی معارف نیزپخش می شود.
 
شنوندگان رادیو ایران نیز می توانند این برنامه را هرروز ساعت ۱۸:۳۰ و بازپخش آن را پیش از خبر ساعت ۲۴ برروی موج اف ام ردیف ۹۰ مگاهرتز بشنوند.
 
رادیو فرهنگ نیز بر روی طول موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز هر روز جز جمعه ها پیش از خبر ساعت ۷ این برنامه را پخش می کند.
 
رادیو جوان پیش از اذان مغرب به افق تهران برروی موج اف ام ردیف ٨٨ مگاهرتز دربرنامه ویژه افطار احادیث اخلاقی با شرح رهبر معظم انقلاب را پخش می کند.