سردار سعيد قاسمي:

امام راحل و رهبری بزرگترین مردان استراتژیسم در جهان هستند

عضو جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي با تاكيد بر اينكه روحاني مراقب چراغ سبز دشمنان به دولت اعتدال باشند، گفت: امروز دشمن احساسش اين است كه با چراغ سبز نشان دادن به دولت اعتدال مي‌تواند نقشه‌هاي خود را اجرايي كند.

سعید قاسمی دقایقی پیش در جمع اعضای انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی همدان در محل هتل قدر اظهار کرد:‌ یکی از مسائلی که متاسفانه مورد غفلت واقع شده بازخوانی پیام استقامت امام راحل و کتاب صحیفه نور ایشان است.

وی افزود: همه دستگاه‌ها به ویژه بخش‌های حساسی چون دانشگاه‌ها، مدارس و صداوسیما از بازخوانی پیام‌های امام به ویژه در پیام استقامت و قطعنامه ایشان کوتاهی کردند و با این روند چه انتظاری می‌شود از نسل جدید نسبت به شناخت امام راحل داشت.

فرمانده دوران ۸ سال دفاع مقدس با تاکید بر اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری بزرگترین مردان استراتژیسم در جهان هستند، تصریح کرد: زمانی که کتاب و پیام‌های امام راحل و همچنین بیانات مقام معظم رهبری را استماع می‌کنم در می‌یابم که اینکه هر دولتی که بیاید ادعا کند مرد استراتژی آن دولت است نادرست بوده و تمام دولت‌ها باید از استراتژی امام راحل و مقام معظم رهبری پیروی کنند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی یکی از مباحثی که بسیار اذهان را به خود مشغول می‌کند این است که با وجود انقلاب در کشورهای همسایه آیا جبهه و مبارزه ارجح‌تر است، زندگی، درس یا کار؛ در مرحله اول باید جبهه را شناخت تا بدانیم اصل مبارزه چیست و در راه خدا چگونه می‌شود از درس، کار و زندگی مادی عبور کرد.

عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با استناد به بیانات امام راحل در کتاب صحیفه نور تاکید کرد: امام در این کتاب بارها تکرار می‌کند که مبارزه با رفاه‌طلبی سازگار نیست و کسانی که تصور می‌کنند راه استقلال‌طلبی با سرمایه‌گذاری منافات ندارد با الفبای مبارزه بیگانه هستند.

قاسمی گفت: چرا باید امروز شهید چمران این قدر دست‌نیافتنی باشد. کسی که معلوم نیست سقف پروازش تا کجا بوده و در چه مکتبی پرورش یافته و در آنجا که می‌بینیم این شهید خدایی در تمام صحنه‌های فتنه مطابق با فرامین امام الهی حاضر می‌شده است؛ شهید چمران نمونه مرد خدایی بوده که جبهه را درک کرده، شناخته و با همه وجود در صحنه مبارزه علیه باطل حاضر می‌شده است.

وی افزود: این مسئله که مبارزه با رفاه‌طلبی سازگار نیست قابل توجه کسانی بوده که در نتیجه انتخابات اخیر می‌گفتند نتیجه به خاطر توجه به مسئله معیشت مردم است در حالی که می‌بنیم که امام می‌فرماید مبارزه با رفاه‌طلبی سازگار نداشته و فقط کسانی که درد فقر، محرومیت و درد استضعاف را کشیده باشند می‌توانند در جنگ عقیده‌ای خود با دشمن مبارزه کنند.

این فرمانده دوران ۸ سال دفاع مقدس تصریح کرد: امروز دشمن احساسش این است که با چراغ سبز نشان دادن به دولت اعتدال و حرف‌های گل و بلبل می‌تواند نقشه‌های خود را اجرایی کند و از این همین حیث باید روحانی و همچنین نیرو‌های حزب‌اللهی بسیار متوجه باشند.

 

مرجع / تسنیم