مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب:

استکبار جهانی از مجاهدت های پرسنل وزارت نفت در جنوب انگشت به دهن مانده است

دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: کارهای بزرگی انجام شده که در دولت پیشین اذعان به نشدن آن ها می کردند. استکبار جهانی با دیدن این کارها و مجاهدت های پرسنل خدوم وزارت نفت در جنوب انگشت به دهن مانده است لذا زحمات این پرسنل باید در معرض عموم قرار گیرد و دیده شود.

به گزارش عروج به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، نشست هم اندیشی راهکارهای کاهش تخلفات اداری کارکنان صبح روز چهارشنبه ۱ آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور معاون وزیر نفت و مدیرکل دفتر هماهنگی رسیدگی به تخلفات اداری و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، رئیس هیئت رسیدگی به تخلفات کارکنان وزارت نفت، دبیر هیئت عالی نظارت بر هیئت های بدوی در سازمان اداری و استخدامی کشور، مدیران عامل شرکت های تابعه، مدیران ارشد مناطق، مدیران عامل شرکت های ملی حفاری ایران، نفت و گاز اروندان و گاز استان خوزستان برگزار گردید.

مهندس دانشی در ابتدای این نشست بعد از خیر مقدم به حاضرین به معرفی اجمالی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب پرداخت و عنوان داشت: که این شرکت با در اختیار داشتن ۴۲ هزار کارمند و کارگر کلکسیونی از انواع استخدام و قرارداد را در بر دارد. و با اضافه نمودن کارکنان شرکت های گاز، ملی حفاری ایران، شرکت اروندان، پخش و پالایش و خطوط لوله، حدود ۸۰ هزار نفر از کارکنان وزارت نفت در خوزستان مشغول به ارائه خدمات می باشند.

وی با اشاره به هدف گذاری های متعالی که صورت گرفته گفت: کارهای بزرگی انجام شده که در دولت پیشین اذعان به نشدن آن ها می کردند. استکبار جهانی با دیدن این کارها و مجاهدت های پرسنل خدوم وزارت نفت در جنوب انگشت به دهن مانده است. لذا زحمات این پرسنل باید در معرض عموم قرار گیرد و دیده شود.

مهندس دانشی افزود: همکاران صنعت نفت در جنوب کشور به عنوان سربازان خط مقدم ولایت در جبهه تولید با عشق و ایثار همچنین با غیرتمندی تحت سخت ترین تحریم ها و کار پرفشار و مخاطره آمیز در شرایط ویژه دمای جنوب توانستند اهداف تولیدی نظام در دولت سیزدهم را محقق نموده و بیش از ۹۰۰ هزار بشکه افزایش تولید ماحصل زحمات این تلاشگران می باشد. لذا این انتظار می رود که دستگاه های سیاستگذار نسبت به وضعیت معیشتی، حقوق و دستمزد ایشان التفات ویژه ای داشته و محدودیت ها و موانعی که از بیرون صنعت نفت به این سازمان تحمیل می شود را کاهش دهند.

علیان نژاد نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت نفت، از عملکرد و فرآیندهای کاری این سازمان گزارشی ارائه نموده و دستاوردهای مرتبط به پیگیری و رفع موانع چگونگی کاهش تخلفات اداری وزارت نفت در دوره اخیر را برای حضار تشریح نمود. 

ایشان در ادامه بر سختی و حساسیت کار در صنعت نفت اشاره و نسبت به دغدغه های همکاران صنعت نفت جنوب در افزایش تولید علی رغم مصائب تحریم ها تاکید نمود.

دکتر علی دستافر دبیر هیئت عالی نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور، نیز با طرح دو موضوع تنظیم سند تحول اداری در شورای تحول اداری کشور و چگونگی امکان کاهش تخلفات اداری کارکنان با توجه به ارائه نقطه نظرات مدیران عامل و مدیران ارشد صنعت نفت جنوب سخنان خود را ادامه داده و ضمن تقدیر از زحمات کارکنان این منطقه با وجود سختی کار بر توجه ویژه به نیروی انسانی و تامین نیازمندی های قانونی ایشان تاکید نمودند.

در نشست حاضر مدیران عامل شرکت نفت و گاز اروندان، شرکت گاز استان، شرکت ملی حفاری و شرکت های بهره بردار تابعه مناطق نفتخیز جنوب، و دیگر مدیران به ارائه گزارشی از عملکرد سازمان خود در این حوزه پرداخته و مشترکا بر توجه ویژه به سختی و عظمت کار در جنوب کشور و اهتمام جدی بر حفظ حقوق و تمایز صنعت نفت با سایر دستگاه ها را به عنوان عاملی اثرگذار در کاهش تخلفات اداری کارکنان، تاکید داشتند.