ورود ۴۰ دستگاه اتوبوس درون شهری جدید به اهواز

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کلانشهر اهواز از ورود ۴۰ دستگاه اتوبوس جدید در این شهر خبر داد.

به گزارش عروج؛ علی شمسی درباره خدمات ارائه شده توسط معاونت خدمات شهری برای زیباسازی این کلانشهر در ایام تعطیلات عید نوروز اظهار داشت: شهر اهواز آماده میزبانی از مهمانان نوروزی است و این نوروز؛ نوروزی متفاوت برای شهروندان و مهمانان اهوازی خواهد بود.

وی  درباره این خدمات افزود: تاکنون ۵۲ آب‌نما اصلاح و اورهال شد و به چرخه برگشته است. همچنین ۲۵ میدان اصلی شهر به طور کامل بهسازی شد و در این بهسازی نورپردازی و المان‌های نوری در میادین قرار گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری کلانشهر اهواز ادامه داد: ۶ میلیون کوزه و بذر گل توسط سازمان پارک‌های شهرداری کلانشهر اهواز در پارک‌ها و معابر کاشته شد.

وی افزود: همچنین سازمان میادین ۷ مکان برای ارائه و توزیع اقلام مورد نیاز شهروندان اعم از میوه، خشکبار، مرغ و گوشت دایر کرده است. به گفته وی سازمان موتوری شهرداری اهواز نیز قریب به ۷۰ درصد از نخاله‌های شهر را به خارج منتقل کرده است.

شمسی همچنین درباره سایر خدمات ستاد استقبال از مهمانان نوروزی شهرداری کلانشهر اهواز عنوان کرد: سازمان آتش نشانی، ایمنی رودخانه کارون را به عهده گرفته است و آمادگی استقبال از شهروندان و میهمانان نوروزی را دارد. همچنین اسکان مهمان‌های نوروزی در پارک لاله و نمایشگاه‌ بین المللی اهواز انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که دو پُل از پُل‌های اصلی شهر نورپردازی ویژه‌ای شدند، افزود: در آستانه نوروز نورپردازی پُل‌های رودخانه کارون در شهر اهواز در حال انجام است.

شمسی با اشاره به راه اندازی کیوسک‌های از «من بپرس» که توسط معاونت فرهنگی و ارتباطات شهرداری برپا شده‌اند، اظهار داشت: این مراکز به مسافران نقشه راهنمای شهر ارائه می‌کنند تا بدانند در اهواز کجا بروند و چه چیزی خریداری کنند.

وی افزود: همچنین نمایش ‌های خیابانی با عروسک‌های غول پیکر در سطح شهر اجرا می شود و آموزش‌های شهروندی را اجرا می‌کنند.

شمسی همچنین درباره خدمات ارائه شده توسط معاونت حمل و نقل عمومی تصریح کرد: ۴۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده‌اند. به چرخه اضافه شده‌اند و درحال ارائه خدمت هستند.