معراج شهدای اهواز؛ “میعادگاه وصال ۲ برادر” پس از ۳۲ سال چشم‌ انتظاری+ تصاویر

برادر شهيد غلامحسين يكي از شهداي جاويدالاثر دزفول در معراج شهداي اهواز حضور يافت و پس از ۳۲ سال به ديدار برادر شهيدش آمد.

به گزارش عروج؛ پیکر پاک و مطهر ۴ تن از شهدای شناسایی شده دوران هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان پس از سال‌ها غربت و بی نشانی به وطن بازگشت.

یکی از این شهدای والامقام شهید غلامحسین دیمی فرزند حسن است که در تاریخ ۱۵ مرداد ماه سال ۱۳۴۰ در دزفول دیده به جهان گشود و در دوران دفاع مقدس به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد.

این دلیرمرد خوزستانی پس از حضور در جبهه‌های نور علیه ظلمت در تاریخ ۲۵ تیر ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان به شهادت رسید و در زمره شهدای جاویدالاثر قرار گرفت.

شهید غلامحسین دیمی در سن ۲۱ سالگی در منطقه عملیاتی شرق بصره کتیبان به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از ۳۵ سال شناسایی شد.

پیکر این شهید والامقام روز دوشنبه ۲۶ تیرماه به همراه پیکر مطهر دیگر شهدا از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز به خاک پاک خوزستان بازگشت.

محمدرضا رفیعا(دیمی) برادر کوچک شهید غلامحسین دیمی با حضور در معراج شهدای اهواز، نخستین فرد از خانواده شهید است که پس از ۳۲ سال به دیدار برادر آمد و تابوتش را در بر گرفت.

محمدرضا در سال ۱۳۶۴ یعنی ۳ سال بعد از شهادت برادرش شهید غلامحسین دیمی به دنیا آمد و هم اکنون ۳۲ سال سن دارد.

پیکر پاک شهید غلامحسین دیمی از شهدای جاویدالاثر دزفول همراه با ۱۶ شهید دیگر هم اکنون در معراج شهدای اهواز در پادگان شهید علی محمودوند واقع در سه راه خرمشهر، اتوبان سردار شهید اسکندری، کیلومتر ۲ جاده اهواز اندیمشک بین سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان و شهرک شهید میثمی و جنب منازل سازمانی شهید بهشتی حضور دارد و اقشار مختلف به زیارتش می‌آیند.