مستند شیخ الشهدای بهبهان شهید عبدالکریم بخردیان + دانلود

  دانلود فیلم به گزارش عروج؛ در این مستند ۱۶ دقیقه ای که به همت دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء شهرستان بهبهان تهیه شده آقایان: حاجتی بخردیان(برادر شهید)، حجت الاسلام والمسلمین دعاوی(رئیس سابق بنیاد شهید بهبهان)، حاج ابوالقاسم دهقان و حسین اسلامی به خاطره گویی از این شهید والامقام می پردازند. حجت الاسلام والمسلمین شهید شیخ […]

 

دانلود فیلم

به گزارش عروج؛ در این مستند ۱۶ دقیقه ای که به همت دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء شهرستان بهبهان تهیه شده آقایان: حاجتی بخردیان(برادر شهید)، حجت الاسلام والمسلمین دعاوی(رئیس سابق بنیاد شهید بهبهان)، حاج ابوالقاسم دهقان و حسین اسلامی به خاطره گویی از این شهید والامقام می پردازند.

حجت الاسلام والمسلمین شهید شیخ عبدالکریم بخردیان کسی بود که تعداد کثیری از شهدای بهبهان در مکتب او پرورش یافتند و سرِ سفره معنوی او نشستند. به جرأت می توان گفت او در بهبهان پر رنگ ترین نقش را در مبارزات انقلاب و ترویج اسلام ناب محمدی و مکتب امام خمینی داشت و در این راه خون دل های بسیاری را خورد. سرانجام این روحانی مبارز و خستگی ناپذیر در سال ۱۳۶۰در کوچه ای تنگ و خلوت، به دست عوامل سازمان منافقین ترور و به شهادت رسید. خاطراتی که از این روحانی شهید نقل شده بسیار شگفت و تکان دهنده است.

منبع/ koocheyeshahid.ir