مراسم دومین سالگرد شهید حجت‌الله رحیمی در باغملک

پدر شهيد حجت‌الله رحيمي از برگزاري دومين سالگرد عروج ملكوتي اين دانشجو و مداح شهيد در شهرستان باغملك در شمال استان خوزستان خبر داد.

صفدر رحیمی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت مداح و دانشجوی بسیجی شهید حجت‌الله رحیمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان باغملک برگزار خواهد شد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری دومین سالگرد شهادت مداح بسیجی شهید حجت‌الله رحیمی، قرار شد این مراسم در شهرستان باغملک برگزار شود.

پدر شهید حجت‌الله رحیمی بیان کرد: این آیین بزرگداشت روز پنج شنبه ۱۵ اسفندماه سال جاری در کنار مزار نورانی شهید واقع در روستای زیرمورد دهستان هپرو شهرستان باغملک برگزار خواهد شد.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه شهید رحیمی متعلق به همه ملت ایران است گفت: از همه اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان خوزستانی می‌خواهم برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و شهدای نسل سوم در آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت مداح بسیجی شهید حجت‌الله رحیمی حضور یابند.

وی با درخواست از همه ملت ایران است برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نسل سوم خاطرنشان کرد: شهدای نسل جدید در شرایطی که جنگ نبود توانستند خود را بسازند و به وصال یار نائل شوند.

این پدر شهید با ادای احترام به مقام شامخ شهید مصطفی احمدی روشن، شهید رضا قشقایی و شهید مرتضی محمدرضاپور از شهدای غدیر و همراهان شهید حسن تهرانی مقدم رئیس سازمان جهاد خودکفایی و تحقیقات صنعتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این شهدای عزیز از جمله جوانانی هستند که در سال‌های اخیر خود را به قافله شهدا رساندند و بر سر سفره الهی میهمان شدند.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد سلیمانی خادم‌الشهدای جوان اهل شهرستان رودسر گیلان اضافه کرد: هم اکنون در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آیین بزرگداشت دومین سالگرد دانشجوی شهید حجت‌الله رحیمی هستیم و جزییات برنامه‌ها متعاقبا به اطلاع ملت شریف، شهیدپرور و قدر‌شناس ایران اسلامی خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، شهید کربلایی حجت‌الله‌ رحیمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد باغملک از بسیجیان و مداحان خستگی‌ناپذیر این شهرستان بوده که از سوی ستاد مرکزی راهیان نور کشور به عنوان خادم الشهدا مشغول خدمت رسانی به کاروان‌های راهیان نور بود.

این شهید در ۲۴ اسفندماه سال ۱۳۶۸ در شهرستان باغملک به دنیا آمد و صبح روز پنجشنبه ۱۸ اسفندماه سال ۱۳۹۰ مطابق با ۱۵ ربیع‌الثانی سال ۱۴۳۳ هجری قمری در پادگان دژ شهرستان خرمشهر هنگام انجام ماموریت شربت گوارای شهادت را نوشید و به آرزوی دیرینه‌ خود، شهادت در راه خدا نائل آمد.

پیکر شهید حجت‌الله رحیمی بعداز ظهر روز جمعه ۱۹ اسفند ماه با حضور مردم و جوانان قدر‌شناس استان خوزستان پس از تشییع در باغملک در روستای زیر مورد دهستان هپرو و در کنار شهید جعفر رحیمی آرام گرفت.