محل کانون جلسات قرآن دزفول پلمپ شد

مسئول كانون جلسات قرآن دزفول با اعلام خبر تعطيلي كانون جلسات قرآن دزفول، گفت: مأموران دادستاني بدون اطلاع قبلي و اخطار به كانون جلسات وارد شده و پس از تخليه اموال، آن را پلمپ كردند.

به گزارش عروج؛ علیرضا زمانی‌راد، مسئول کانون جلسات قرآن شهرستان دزفول در گفت‌وگو با ایکنا، با اعلام خبر تعطیلی کانون جلسات قرآن گفت: محلی که از سوی فرمانداری چند سالی است محل مراجعه اعضای کانون جلسات قرآن شهرستان بوده است، روز گذشته ۲ آذر ماه و در پی پیدا شدن فردی به عنوان مالک مکان، با حکم دادگاه تعطیل شد.

وی توضیح داد: اخیراً مالکی برای این محل پیدا شده و روز گذشته با حکم دادگاه مأموران دادستانی در غیاب اعضای کانون جلسات قرآن قفل این محل را شکسته، وارد ساختمان شده و اموال کانون را صورت‌برداری و تخلیه کردند.

زمانی راد تصریح کرد: اگر حکمی از سوی دادگاه و قانون صادر شده است لازم‌الاجرا است و قانون باید اجرا شود اما انتظار می‌رفت دستگاهی که می‌خواست این حکم را اجرا کند، به ما که عنوان کانون جلسات قرآن شهرستان را داریم ابلاغ می کرد و اخطار کتبی قبلی می‌داد.

مسئول کانون جلسات قرآن شهرستان دزفول اظهار کرد: کانون جلسات قرآن دزفول از سال ۷۸ راه‌اندازی شده است و تقریباً بالای ۱۰ سال است که در این محل فعالیت می‌کند. ساختمان کانون قرآن توسط فرمانداری ساخته شده و زمانی در اختیار بنیاد مهاجرین جنگ بود و طی صورت جلسه‌ای از سوی فرمانداری به امانت در اختیار کانون جلسات قرآن قرار گرفت.

وی در پایان گفت: تنها گلایه‌ ما این است که چرا به مسولان کانون اطلاع قبلی ندادند تا لازم نباشد قفل‌های محلی که کانون قرآن است، شکسته شود.