مجلس ترحیم روحانی مجاهد اهوازی برگزار شد

مجلس ترحيم حجت الاسلام عبدعلي حيدر، روحاني مجاهد اهوازي با حضور آيت الله موسوي جزايري برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عروج؛ مجلس ترحیم عالم مجاهد اهوازی، حجت الاسلام عبدعلی حیدری با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و سران عشایر و جمعی از مردم ولایت‎مدار اهواز شامگاه پنج شنبه ۱۱ دی ماه در حسینیه سید المرسلین اهواز برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام هادی حیدری فرزند حجت الاسلام عبدعلی حیدری با اشاره به خدمات ارزنده این عالم مجاهد گفت: ۲۵ سال خدمت به اهل بیت(ع) به در شبیه خوانی ها و مجاهدت در سنگر های اسلامی از خدمات ایشان بوده است.

وی افزود: جای خالی این عالم فقید نه تنها در میان بازماندگان بلکه در قلب های مردم نیز احساس می شود.

حجت الاسلام حیدری اظهارداشت: این عالم مجاهد همواره خدمت به ولی فقیه و نماینده ایشان در خوزستان را از وظایف خود می دانست.

وی با اشاره به حضور همیشگی حجت الاسلام حیدری در راهپیمایی های دوران انقلاب ابرازداشت: حضور فعالانه این شیخ جلیل در صحنه و اطاعت همیشگی ایشان از دستورات امام خمینی(ره) از دیگر ویژگی هایشان بود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام حیدری خطبه ای به یاد امام حسین(ع) و فداکارهایش ایراد کرد که اشک اندوه را از چشمان حاضرین سرازیر کرد.

گفتنی است، حجت اسلام عبدعلی حیدری از عالمان خوزستانی که افزون بر تبلیغ علمی دین به صورت عملی و با حضور در جبهه های دفاع مقدس نیز به اسلام خدمت کرد و در تاریخ ۳۰ آذر ماه ندای حق را لبیک گفت.

مرجع/ رسا