ماهنامه روضه به استقبال اجلاس پیرغلامان رفت

موضوع اين شماره از ماهنامه روضه بدليل تقارن با برگزاري دوازدهمين اجلاس بين المللي پيرغلامان حسيني«بايسته هاي تجليل از پيرغلامان»انتخاب شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عروج؛ سی و یکمین شماره ماهنامه روضه با آثار وگفتارهایی از حضرات آیات مجتبی تهرانی وجوادی آملی و حجج اسلام علیرضا و احمد پناهیان،سید حسین مومنی،حلوائیان و آقایان حاج منصور ارضی، حاج علی آهی، حاج صادق اهنگران، حسن رحیم پور ازغدی منتشر شد.

بدون عکس

موضوع این شماره از ماهنامه روضه بدلیل تقارن با برگزاری دوازدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی«بایسته های تجلیل از پیرغلامان»انتخاب شده است.

گفت وگو با دبیر برگزاری اجلاس پیرغلامان در اهواز از مطالب خواندنی این شماره است. صادق آهنگران در بخشی از این مصاحبه تاکید کرد:« اختتامیه ما که اصل مجلس است در ۲۴ و ۲۵ مهرماه مستقیم صداوسیماپخش می‌شود وبیش از ۸۰ نفر خبرنگار انعکاس می‌دهند. استقبال را که از فرودگاه انجام می‌شود افتتاحیه دریادمان بین‌الحرمین در پارک دولت است و نشست‌های علمی داریم که در تالار امام رضا برگزار می‌شود و اختتامیه در مصلی است که ۲۴ مهرماه و شب جمعه می‌ شودوبرنامه عمومی است»

حجت الاسلام احمد پناهیان در بخش دیگری از نشریه گفت:« هیات در موضوعات اساسی روز که مرتبط با جهان اسلام است ورود نمی کنند، خیلی از هیات ها در مسئله بیداری اسلامی ورود نکردند! این یک آسیب و انحراف جدی است خیلی از هیات ها در مسئله غزه و مقاومت و حماسه ورود نکردند! این یک آفت جدی است، اگر مسیر ما مسیر اهل بیت است و تمام این دشمنی ها با انقلاب و بیداری اسلامی در جهان بخاطر آرمان رسول خداست، اگر هدف کربلا و بدر و احد و خندق است پس چرا ما نباید ورود کنیم؟ هیات ها بایدجریان ساز سیاسی برای مسائل اساسی اسلام باشند، این یکی از بزرگترین آفت های هیئت هااست که ما به آن گرفتار هستیم»

«سرداری که از دوسالگی نذر سیدالشهدا شد»،«تکلیف آقایان است روضه بخوانند»،«چه کسی پیرغلام خطاب می شود؟»،«از صله های متبرک تا پاکت مداحی»،«پیرمیداندار،حبیب بن مظاهر»،«پیرغلامی بنام غلامحسین»،«اینفوگرافی حضور پیرغلامان دنیا در اهواز»،«مداح باید با وضو روضه بخواند»،«آفتی بنام تفرقه دامنگیر هیئات نشود»،«روضه مکشوف بخوانیم یانه؟» از دیگر عناوین این شماره از ماهنامه روضه می باشد.

سی ویکمین شماره ماهنامه روضه به مدیر مسئولی میلاد عچرش و سردبیری مرتضی حریفی در ۱۶صفحه با تیراژ ۱۰۰۰۰ نسخه چاپ و توزیع شد.