مدیرعامل شستا در بازدید از پتروشیمی غدیر؛

طرح‌های توسعه‌ای پتروشیمی غدیر اجرایی می‌شود/توسعه پتروشیمی غدیر با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان بومی

مدیرعامل شستا با حضور در پتروشیمی غدیر، ضمن بازدید و بررسی عملکرد و روند اجرای پروژه های شرکت، از اجرایی شدن طرح های توسعه ای در آن پتروشیمی خبرداد.

به گزارش عروج به نقل از روابط عمومی پتروشیمی غدیر، علی رستمی مدیرعامل شستا، در ادامه سفر خود به استان خوزستان با هدف بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی به همراه اسماعیل لله‌گانی مدیرعامل بانک رفاه، اعضای هیات مدیره و معاونین شستا از شرکت پتروشیمی غدیر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرماهشهر بازدید کرد.

رستمی در حاشیه این بازدید، ضمن تاکید بر سیاست هم‌افزایی و وحدت در شرکت‌ها و دستگاه‌های خانواده وزارت رفاه و سازمان تامین اجتماعی، گفت: همکاری بین بخشی و هم‌افزایی شستا با شرکت‌های اقتصادی تأمین اجتماعی مانند بانک رفاه کارگران و شرکت‌های تابعه این بانک می‌تواند آثار مثبتی را برای همه مجموعه خانواده رفاه به دنبال داشته باشد.

مدیرعامل شستا افزود: با توجه به شعار سال که سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی است، برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای، رفع چالش‌ها و موانع باید از ظرفیت شرکت های دانش بنیان بومی استان در زمینه‌های مختلف استفاده و بهره‌برداری کرد.

وی شفافیت را از مهمترین راه کار های مبارزه با فساد برشمرد و عنوان کرد: عرضه محصولات از طریق بورس و نظارت بر آن یکی از راه‌های مبارزه با فساد است.

حسین صفاری مدیرعامل پتروشیمی غدیر نیز در این بازدید بیان کرد: از مهم ترین اقدامات انجام شده، احداث واحد کلرآلکالی است که گام مهمی در خودکفایی و تولید این محصول به عنوان خوراک اولیه صنعت پتروشیمی محسوب می شود.

وی گفت: شرکت پتروشیمی غدیر به منظور تامین وینیل کلراید مورد نیاز از دو روش کلریناسیون مستقیم و اکسی کلریناسیون استفاده نموده که خوراک مورد نیاز واحد اکسی کلریناسیون اتیلن ( تامین از خط اتیلن غرب) و اکسیژن (تامین داخل مجتمع) است.