آيت‌الله موسوي جزايري:

شبکه ماهواره‌ای حضرت امیرالمؤمنین(ع) به زودی راه‌اندازی می‌شود

نماينده ولي فقيه در استان خوزستان از راه‌اندازي شبكه ماهواره‌اي حضرت اميرالمؤمنين(ع) در آينده‌اي نزديك خبر داد.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری ظهر امروز در همایش «ماه خدا راه خدا» که از سوی موسسه علمی فرهنگی امام هادی (ع) در هتل نیشکر اهواز برگزار شد اظهار داشت: به زودی شبکه ماهواره‌ای حضرت امیرالمومنین(ع) راه‌اندازی خواهد شد.

به گفته نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، این شبکه به زبان عربی است و دفتر اصلی آن در کشور عراق راه‌اندازی می‌شود.

وی هدف از راه‌اندازی این شبکه را پاسخ‌گویی به شبهات مختلف عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در این مسیر خدماتی را انجام دهیم.

امام جمعه اهواز از همه طلاب و روحانیون خواست تا در تولید محتوا برای شبکه ماهواره‌ای حضرت امیرالمومنین(ع)، دست اندرکاران آن را یاری کنند.

وی اضافه کرد: تمام کار‌ها و پیگیری‌ها برای راه‌اندازی این شبکه انجام شده که قرار بود تا ماه مبارک رمضان راه‌اندازی شود ولی این را بعید می‌دانم و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک این کار انجام شود.

این استاد حوزه علمیه در ادامه به ولایتمداری مردم خوزستان اشاره و اذعان کرد: با اینکه دشمن از طرق مختلف سعی در گمراه کردن مردم شریف خوزستان دارد ولی آن‌ها ولایت حضرت امیرالمومنین(ع) را حفظ کردند و دست رد بر سینه دشمن زده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه اشاره و خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از یک هزار شبکه ماهواره‌ای به زبان عربی بر علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت دارند ولی متاسفانه ما برای پاسخگویی به آن‌ها کاری نکرده‌ایم.

وی فعالیت شبکه‌های العالم و الکوثر را خوب توصیف کرد و متذکر شد: برای مقابله با خیل فعالیت‌های ضد دینی و ضد ایرانی این دو شبکه کافی نیست.

به گفته موسوی جزایری، کارهای که شبکه‌های ماهواره‌ای برای انحراف جوانان انجام می‌دهند خطرش از اعتیاد بالا‌تر است.

وی تاکید کرد: ما نیز باید شبکه ماهواره‌ای داشته باشیم تا بتوانیم در دنیا فعالیت کنیم و هم اکنون هم برای آغاز این کار خیلی دیر شده است.

این استاد حوزه علمیه اهواز با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: حضور در جلسات قرآنی یکی از برکات این ماه شریف است.

وی در ادامه به نعمت و فرصت‌های خداوند در طول سال اشاره کرد و ادامه داد: ماه مبارک رمضان، محرم و لیالی قدر از جمله زمان‌های هستند که ما می‌توانیم در برابر تهاجمات دشمن از آن‌ها ‌‌نهایت بهره را ببریم.

 

مرجع: فارس