سپاه؛ پای کار مردم زلزله‌زده خوی/ فرمانده هم به میدان آمد‌ + تصاویر

خدمت‌رسانی نیروهای جهادی و مسئولان سپاه به مردم مناطق زلزله‌زده خوی با قوت ادامه دارد و سبزپوشان و بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی بدون وقفه نسبت به آواربرداری و ارائه خدمات امدادی اقدام می‌کنند.

به گزارش عروج، نیروهای جهادگر بسیج سازندگی به همراه پاسداران شهرستان خوی از همان ساعات نخست وقوع زمین لرزه ۵٫۴ ریشتری روز چهارشنبه گذشته در شهرستان خوی، با حضور در روستاها و مناطق زلزله زده، به ارائه خدماتی نظیر همکاری در برپایی چادرهای امدادی، ارائه مشاوره به خانواده‌های زلزله زده و نیز همراهی با مردم در جمع آوری اقلام و وسایل مورد نیاز کردند.

از صبح امروز و به دنبال صدور مجوز آواربرداری در روستاها و مناطق زلزله زده نیز، این گروه‌های جهادی بسیج و سپاه بودند که هم‌پای مردم و بدون هیچ چشمداشتی نسبت به این کار اقدام کرده و تلاش کردند تا قسمتی از آلام زلزله زدگان را برطرف کنند.

حضور پرشور و پرتعداد بسیجیان عضو گروه‌های جهادی بسیج سازندگی و نیز پاسدارانی با لباس سبز رزمشان در میان مردم و بر فراز قله‌هایی از آوار موجب دلگرمی اهالی و همراهی برای برداشتن آوار شده، تا جایی که عملیات آواربرداری در منازل دارای تخریب جزئی یا نیازمند بهسازی با سرعت مناسبی در حال انجام است.

از صبح امروز نیز، سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با همراهی تعدادی از فرماندهان سپاه در منطقه، ضمن حضور در میان مردم زلزله زده بر روند فعالیت و خدمت رسانی گروه‌های جهادی بسیج نظارت کرده و دستورات لازم را در خصوص ساماندهی به وضعیت موجود صادر کرد.

سردار شهسواری در این حضور، علاوه بر بازدید میدانی از روستاهای مختلف کانون زلزله، از محل برپایی اقامتگاه موقت نیز بازدید و در جریان اقدامات و خدمات ارائه شده در این محل نیز قرار گرفت.