سرو مشروب و هدایای ۲۰هزار دلاری به قاتلین مردم خوزستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عروج و به نقل از رهیاب نیوز؛ بار دیگر گروهک تروریستی الجبهه الدیمقراطیه الشعبیه الاحوازیه ، چند روز پیش فراخوان برگزاری همایشی با عنوان  المؤتمر السادس للجبهه الدیمقراطیه الشعبیه الاحوازیه را در شهر لندن کشور انگلیس ( اربابان الاحوازی ) داد . این همایش به تدبیر و حمایت های مالی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عروج و به نقل از رهیاب نیوز؛ بار دیگر گروهک تروریستی الجبهه الدیمقراطیه الشعبیه الاحوازیه ، چند روز پیش فراخوان برگزاری همایشی با عنوان  المؤتمر السادس للجبهه الدیمقراطیه الشعبیه الاحوازیه را در شهر لندن کشور انگلیس ( اربابان الاحوازی ) داد .
این همایش به تدبیر و حمایت های مالی سرویس جاسوسی MI6 و به همت عنصر MI6 ، دنیل برت در لندن برگزار گردید .
کما فی سابق اعضای حاضر این جلسه از کشورهای مختلف همچون عراق ، اریتریا ، مصر ، عربستان سعودی ، سودان و یمن حضور داشتند .
دستور کار این همایش بزرگ بیست نفره هم اندیشی برای برنامه ریزی و تصمیم گیری برای مردم خوزستان و نظام جمهوری اسلامی ایران بود .

از نکات بارز این جلسه تعارفات و تقدیر و تشکرات از یکدیگر به پاس حرکات تروریستی در جهان می باشد که بار دیگر در این جلسه نیز از دو تن از اعضای گروهک تروریستی خلق عرب که در حوادث تروریستی استان خوزستان دست داشته اند تقدیر و تشکری در خور همراه با هدایای نقدی ( هر نفر ۲۰ هزار دلار ) انجام گردید .
یکی دیگر از مسایل همیشگی این گونه جلسات که در لندن و تورنتو برگزار می گردد ، سرو مشروبات الکلی به عنوان پذیرایی است که این همایش بزرگ نیز بی نصیب نماند و اعضای حاضر پس از پایان همایش بزرگ ، به نوشیدن مشروبات الکلی و دیگر غذاهای تدارک دیده شده پرداختند .
در این جلسه ۲ تن از عناصر سرویس جاسوسی MI6 به تدریس اقدامات و برنامه های در آینده این گروهک تروریستی پرداختند .
در بازتاب های خبری این همایش ها نکته ای پنهان است و آن این است که در تصویربرداری و انتشار تصاویر جلسات گروهک های تروریستی خلق عرب موسوم به الاحوازی ، هیچ گاه تصویری با شمای کلی نمایش داده نمی شود .