رایگان شدن برق مصرفی کشاورزان اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز : کشاورزان می توانند با خاموش کردن پمپ‌های برقی تامین آب مزارع از ساعت ۱۱ تا ۱۸ و استفاده در ساعات دیگر شبانه روز از برق رایگان استفاده کنند.

به گزارش عروج، مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: طبق برنامه‌های پیشنهادی وزارت نیرو تمام مشترکان کشاورزی این کلانشهر می‌توانند با خاموش کردن پمپ‌های برقی تامین آب مزارع خود از ساعت ۱۱ تا ۱۸ و استفاده در ساعات دیگر شبانه روز از برق کاملا رایگان استفاده کنند.

عبدالحمیدعباس شیاری اظهارکرد: به منظور عبور موفق از پیک بار تابستان سال جاری و حفظ پایداری شبکه برق وزارت نیرو پاداش‌ها و مشوق‌های بسیار خوبی برای مشترکین در نظر گرفته است که ضرورت دارد این مشوق‌ها به اطلاع شهروندان برسد.

شیاری ادامه داد: براساس رویکرد تشویقی وزارت نیرو پاداش‌ها به شکل پلکانی تا ۲۰ هزار ریال برای صرفه‌جویی درهر کیلو وات ساعت پیش‌بینی شده است.

وی افزود: تجربه موفق گذر از پیک برق سال ۱۴۰۱ و پرداخت ۹۲۵ میلیارد ریال پاداش نشان داد مشترکین برق می‌توانند با اجرای برنامه‌های مورد نظر وزارت نیرو علاوه بر کمک به حفظ پایداری شبکه از مزایا و پاداش‌های صرفه جویی نیز بهره‌مند شوند.

شیاری با اشاره به مشوق‌ها و پاداش‌های وزارت نیرو در بخش کشاوری تصریح کرد: در این راستا طی برنامه‌ریزی صورت گرفته کشاورزان این منطقه به ۲ گروه تقسیم شدند که ۵۰ درصد اول از ساعت ۱۱ تا ۱۶ عصر و گروه دوم از ساعت ۱۳ تا ۱۸ نسبت به خاموش کردن پمپ‌های مزارع اقدام می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: مشترکین برق با استفاده از توصیه‌های کارشناسان مصرف خود را در ماه‌های آینده در مسیر صیانت از انرژی برق مدیریت کنند.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیش از ۶۲۰ هزار اشتراک فعال است که شهر‌های اهواز، حمیدیه، کارون، باوی و حمیدیه را تحت پوشش خود دارد.