دوره نقد فرقه وهابیت ویژه دبیران شهرستان باوی برگزار می شود

مدير حوزه علميه المهدي(عج) زرگان اهواز از برگزاري دوره نقد فرقه وهابيت در شهرستان باوي خبر داد و گفت: اين دوره براي 120 نفر از دبيران برگزار مي شود.

حجت الاسلام عبدالکریم سلطانی، مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان اهواز، در گفتوگو با رسا ، با اشاره به برگزاری دوره نقد و بررسی فرقه وهابیت ویژه معلمان شهرستان باوی ابراز داشت: زمان برگزاری این دوره ۱۳ و ۱۴ شهریور ماه در ساختمان مدرسه علمیه المهدی(عج) خواهد بود.

وی با بیان این که علاقه‎مندان برای نام نویسی در این دوره می توانند به معاونت آموزش اداره آموزش و پرورش شهرستان باوی مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش برای شرکت در این ۱۲۰ نفر خواهد بود.

حجت الاسلام سلطانی با اشاره به این دوره دو روزه اظهار داشت: به نفرات برگزیده دوره مدرک پایانی اعطا می شود که از مهم ترین مزایایی این مدرک ارتقا در زمینه آموزش و پرورش است.

مدیر حوزه علمیه المهدی زرگان حضور نخبگان دانش آموزی را در دوره های فرهنگی که از سوی مرکز تبلیغی صاحب الامر(عج) برگزار می شود را تحسین برانگیز خواند و بیان داشت: ارتقا سطح علمی و اعتقادی اقشار مردم به ویژه نخبگان دانش آموزی و دانشجویی مهم ترین هدف مرکز فرهنگی، تبلیغی صاحب الامر(عج) است.

برگزاری دوره دانش آموزی السابقون

استاد حوزه علمیه در ادامه با اشاره به برگزاری دوره دانش آموزی «السابقون» ابراز داشت: این دوره دو روزه در ۱۴ و ۱۵ شهریور ماه سال جاری برگزار و مدرک پایان دوره به نفرات برگزیده اعطا می شود.

مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان اهواز با بیان این که آموزش این دوره را اساتیدی از حوزه علمیه قم برعهده می گیرند، تأکید کرد: حجت الاسلام طبسی و چند تن از اساتید برجسته در زمینه پاسخ به شبهات و اخلاق اسلامی برای آموزش شرکت کنندگان به استان اعزام می شوند.

حجت الاسلام سلطانی در پایان خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود که در دوره دانش آموزی «السابقون» بیش از ۱۳۰ نفر شرکت کنند که این تعداد از سوی مدارس، مساجد و هیأت مذهبی به مرکز تبلیغی صاحب الامر(عج) معرفی می شوند.