سردار شاهوارپور:

دشمن توجه خود را به جنگ رسانه ای و مجازی معطوف کرده است

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان بیان کرد: در سال های گذشته غفلت هایی در فضای مجازی صورت گرفته اما با توجه به سخنرانی روز گذشته مقام معظم رهبری و فرامینی که داشتند، از هیچ تلاشی برای خدمتگزاری به ملت و امید آفرینی فرو گذار نخواهیم کرد.

به گزارش عروج به نقل از خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ سردار حسن شاهوار پور در مراسم گرامیداشت عملیات فتح المبین در جوار قدمگاه شهدای فتح المبین شهرستان شوش گفت: امروز برای پاسداشت و گرامیداشت سالروز عملیاتی گرد هم آمدیم که برای ما بسیار ارزشمنداست، ۱۸ ماه مردم در این منطقه مقاومت کردند.

وی با اشاره به مظلومیت شهدای اول هشت سال جنگ تحمیلی افزود: دلاور مردانی همچون شهید درویشی و شهدای ابتدای جنگ بودند که جریان مقاومت را رقم زدند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: ما توانستیم در عملیات فتح المبین ۲۰۰۰ کیلومتر از خاک و مرزی که توسط دشمن بعثی اشغال شده بود را آزاد کنیم، قطع به یقین باید گفت که این عملیات یکی از عملیات های مهم هشت سال دفاع مقدس به شمار می رود.

سردار شاهوارپور به بیان رشادت های دلاور مردان نیروهای مسلح پرداخت و گفت: دشمن از درگیری در بعد نظامی _امنیتی ناامید شده است و توجه خود را بر روی ناامید کردن مردم از طریق فضای مجازی و رسانه ها معطوف کرده است.

وی از ذکر این نکته غافل نشد و خاطر نشان کرد: در سال های گذشته غفلت هایی در فضای مجازی صورت گرفته اما با توجه به سخنرانی روز گذشته مقام معظم رهبری و فرامینی که داشتند، از هیچ تلاشی برای خدمتگزاری به ملت و امید آفرینی فرو گذار نخواهیم کرد