استاندار خوزستان:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باطل کننده نقشه‌های دشمنان است

استاندار خوزستان گفت: حضور پرشور مردم ایران و به ویژه خوزستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان انقلاب است.

به گزارش عروج؛ سیدعلی اکبر حسینی محراب روز شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز بیان کرد: این سیل جمعیت مردم که به عشق انقلاب پا به عرصه گذاشتند در واقع باطل کننده سحر تمام جادوگری ها و فضای مجازی دروغین آمریکایی ها و انگلیسی ها است.

وی افزود: دشمنان ما روزی سودای این را داشتند که انقلاب چهل‌سالگی خود را نمی‌بیند، اما این توهم با مقاومت و ایستادگی، وحدت و انسجام ملت تبدیل به خیالی باطل شد.

حسینی محراب گفت: ملت ایران راه خود را پیدا کرده و در چارچوب انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه کشور گام بر می دارد.

وی افزود: بی شک حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن موجب یاس دشمنان از طمع‌ورزی به حریم جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار خوزستان گفت: مردم خوزستان در دوران مختلف انقلاب، همواره حضوری پررنگ و تأثیر گذار داشته‌ و حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز، پشتوانه محکمی برای نظام است.

وی با بیان اینکه مردم با حضورشان، حماسه دیگری در حمایت از انقلاب و نظام خلق کردند افزود: به برکت خون شهدا و امام راحل و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نسل جوان کشور با شور و شعور، اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی را دنبال و پیروی می‌کند.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در ۷۳ نقطه از خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم برگزار شد.