حاج علی عسکر پروین به همرزمان شهیدش پیوست

جانبازسرافراز انقلاب اسلامي، حاج علي عسكر پروين به خيل همرزمان شهيدش پيوست.

به گزارش عروج؛ حاج علی عسکر پروین جانباز ۸۳ درصد جنگ تحمیلی بود و۱۱سال نیز دراسارت رژیم بعثی بود که از صد در صد نعمت سلامتی که ما انسانها از آن برخورداریم ، حاج علی عسکر پروین ۱۷ درصد سالم بود.

وی جانباز ۸۳ درصد جنگ تحمیلی بود و۱۱سال نیز دراسارت رژیم بعثی بود. ازصد در صد نعمت سلامتی که ما انسانها از آن برخورداریم، حاج علی عسکر پروین ۱۷ درصد سالم بود. به عبارت ساده تر ۸۳ درصد ازسلامتی جسمش را در طبق اخلاص گذاشته و به انقلاب اسلامی تقدیم کرده بود.

این جانبازسرافراز در حالی که وکیل پایه یک دادگستری بود ولی بسیار متواضع و فروتن بود . وی از اوان نوجوانی مورد اعتماد فامیل، دوستان و اقارب بود. پروین به دلیل نقص عضو جزو اولین گروه از آزادگان ایران اسلامی بود که به وطن بازگشت. حاج پروین علاوه برترویج فرهنگ اصیل اسلامی و انجام کارهای خیر، در انجام صله رحم و رسیدگی به امور مردم پیشتاز و زبانزد بود.

وقتی با وی روبرو میشدی وبا او حرف می زدی ، هم چهره اش نورانی بود و هم ادبیاتش از جنس جبهه و جنگ بود اما در هر حالت و شرایطی سعی می کرد با تبسم و خنده و روی گشاده با اطرافیان برخورد نماید و هر وقت که از شرایط سلامتی و حال فیزیکی اش سوالی می کردی با خنده بحث را عوض می کرد.

شنبه یازدهم بهمن آخرین باری بود که به اتفاق خانواده در بیمارستان نفت اهواز به عیادتش رفتم. روی تخت بیمارستانی اش نشستم و مثل همیشه به حرفهای پر از معنویتش دل سپردم. این بار در همین کوتاه زمان و از نوع ادبیاتی که حاجی به کار می برد، دل پرشورم را روانه جبهه ها کرد!

دریک لحظه تردید داشتم که دلم را به کدامین سوی جغرافیای زمان بسپارم! فهمیدم که این کوه صبر و ایثار قصد عروج دارد. آری، یکی دیگر از فرزندان انقلاب عصر امروز سه شنبه چهاردهم بهمن ماه نود و سه و در دهه فجر انقلاب اسلامی با عروج معنوی خود، میهمان همرزمان شهیدش شد.

روحش شاد و راهش پر رهرو.

مرجع/ خورنا