مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در اختتامیه مسابقات قرآنی:

جهـاد تبیین به معنای عمل به قرآن است

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: تبیین و تبیان، به معنای روشنگری و جداکردن حق و باطل از یکدیگر است بنابر این می توان گفت که جهاد تبیین نیز به معنی عمل به دستورات قرآن کریم می باشد.

به گزارش عروج و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، علیرضا دانشی در مراسم اختتامیه مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان که در سالن امام رضا علیه السلام شهرک نفت برگزار شد، با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و تقارن مُبارکِ آن با اعیاد ماه رجب گفت: ما باید به محتوای قرآن توجه کنیم چرا که رفع همه مشکلات از حوزه فردی تا اجتماعی و اقتصادی به واسطه همین کتاب مقدس است؛ البته به شرط آنکه فهم درستی از آن داشته باشیم و در مرحله بعد به آن عمل نماییم.

وی افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی انقلابی نورانی و فرهنگی بود ولی ما آن طور که شایسته و در خور شأن بود برای ترویج قرآن تلاش نکردیم و اینک در آستانه ۴۴سالگی پیروزی انقلاب اسلامی باید بیش از گذشته به این مهم بپردازیم.

به گفته این مقام مسئول احیا فرهنگ قرآنی راه نجات دنیا و آخرت ما می باشد.

هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم، اذان و نهج البلاغه در مناطق نفتخیز جنوب با حضور ۴۰۰ نفر از کارکنان و خانواده‌های صنعت نفت در رشته های صحیح خوانی، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، حفظ تخصصی، حفظ عمومی، اذان، مفاهیم قرآن کریم، مفاهیم نهج البلاغه و قصه گویی برگزار و از نفرات برتر این رشته ها تقدیر به عمل آمد.