تکریم ارباب رجوع و پیاده سازی اصول اقتصاد مقاومتی مبنای کار در معاونت پشتیبانی دانشگاه شهید چمران اهواز است

سعید شاکریان معاون پشتیبانی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار داشت: دانشگاه شهید چمران اهواز قطب آموزش عالی جنوب غرب کشور است و برای اینکه قطار علمی کشور شتاب بگیرد، نیازمند تحول در حوزه آموزش عالی هستیم.

سعید شاکریان معاون پشتیبانی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با عروج اظهار داشت: دانشگاه شهید چمران اهواز قطب آموزش عالی جنوب غرب کشور است و برای اینکه قطار علمی کشور شتاب بگیرد، نیازمند تحول در حوزه آموزش عالی هستیم.

وی افزود: برنامه ریزی اقتصادی و مدیریت مالی و اداری دانشگاه باید به ریل اقتصاد مقاومتی برگردد و مبانی اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و این سالها معطل مانده، باید زیربنای تصمیم گیری ها قرار گیرد.

معاون پشتیبانی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: جوانگرایی و تحول و شایسته سالاری ، در گام دوم انقلاب امری ضروری و لازمه رسیدن به تمدن نوین اسلامی است و این باید در حوزه های مختلف اداری و انتصابات دانشگاه شهید چمران اهواز نمود پیدا کند.

شاکریان بیان داشت: تکریم و احترام پرسنل و عدالت در پرداخت حقوق جز اصول اسلامی است که باید در دانشگاه نهادینه شود و پذیرفتنی نیست و اجازه نمی دهیم در این شرایط اقتصادی،معیشت پرسنل که حقوق پایین دریافت می کنند، آسیب ببنید.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: حمایت از برنامه های دینی و انقلابی و تقویت نهادهای انقلابی برخواسته از ذات انقلاب را رسالت و ماموریت اصلی خودمان می دانیم و آمادگی داریم برای ایجاد محیط انقلابی و بانشاط از تشکلهای انقلابی و صنفی حمایت لازم مالی و اداری را انجام دهیم.

معاون پشتیبانی دانشگاه شهید چمران اهواز بیان داشت: در حوزه پژوهش و آموزش نیز این معاونت از تحقیقات و پروژه های نوین و کاربردی که بتواند مسایل و چالش های انقلاب اسلامی را حل و انقلاب را یک گام به جلو سوق دهد، بی تعارف حمایت مالی و اداری خواهد کرد و اجازه نمی دهیم چرخ پژوهش در دانشگاه از شتاب بیافتد.

شاکریان بیان داشت: محور دولت آیت الله رئیسی ؛ إتلاش و جهاد و مبارزه بی امان با فساد است و باید با زدودن قوانین غیرشفاف و دست و پاگیر زمینه تحقق عدالت و توانمندسازی جامعه دانشگاهی را فراهم کنیم که در این زمینه برنامه های لازم تدوین شده است.

وی ادامه داد: برای رسیدن به عدالت اجتماعی و اقتصاد مقاومتی نیاز به همدلی و همراهی همه جریانات دانشگاه داریم واز افکار و ایده های نو که بتواند مسایل انقلاب اسلامی و دانشگاه را حل کند با آغوش باز استقبال می کنیم و امیدوارم اساتید دلسوز بویژه جوان دانشگاه با نقش آفرینی بیشتر زمینه تحول بنیادین در دانشگاه و جامعه را فراهم سازند.

انتهای پیام/