قابل توجه خوزستانی‌ها؛

تمدید ثبت‌نام واحدهای ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید شیرین شهر

ثبت‌نام نهضت ملی مسکن ویژه متقاضیان خوزستانی در قالب خانه‌های ویلایی در شهر جدید شیرین شهر با پرداخت تسهیلات ۴۰۰ میلیونی تا ۳۱ تیرماه تمدید شد.

دور جدید ثبت‌نام نهضت ملی مسکن از ۱۵ تیر آغاز شده و تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. خوزستانی‌های متقاضی ثبت‌نام می‌توانند در شهر جدید شیرین شهر ثبت‌نام کنند.

طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید شیرین شهر به صورت واحدهای ویلایی اجرا می‌شود و فرصتی طلایی برای خانه‌دار شدن تمام اقشار خوزستانی‌ است.

در این طرح با توجه به استقبال گسترده سرمایه‌گذاران از محله ویلایی پرنیان شیرین شهر، محله گل آرا در این منطقه جهت احداث واحدهای تولید مسکن ملی اختصاص یافته است.

از امتیازهای اساسی این طرح می‌توان به تامین زمین مناسب با احداث زیرساخت های لازم، پرداخت تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومانی با دوره تنفس دوساله، باز پرداخت ۱۸ ساله با سود کم به همراه تخفیف هزینه‌های خدمات شهرداری و فنی مهندسی اشاره کرد.

نظر به اولویت تخصیص سهمیه در خصوص افرادی که زودتر در سامانه ثبت نام کنند این زمان تا پایان تیر ماه جاری تمدید گردیده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اقدام ملی مسکن به نشانی saman.mrud.ir درخواست خود را ثبت نمایند.