تسریع در عملیات آسفالت از مطالبات مردم اهواز

معاون عمرانی استاندار خوزستان : عملیات نهضت آسفالت و ساماندهی ورودی‌های شهرستان اهواز که از مطالبات مردمی است باید تسریع یابد.

به گزارش عروج، محمد خانچی در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی شهرداری اهواز از محل عوارض آلایندگی به وضعیت معابر شهری و ورودی‌های شهر اهواز اشاره کرد و گفت : معابر و ورودی‌های شهری اهواز در شأن و جایگاه همشهریان نیست.

وی ادامه داد: در این خصوص نیاز است که با جدیت و تسریع در انجام نهضت آسفالت و ساماندهی ورودی‌های شهرستان اهواز که از مطالبات مردمی و استاندار خوزستان است، اقدامات لازم صورت گیرد تا چهره شهرستان اهواز در شأن مردم این شهر بشود.

خانچی به اجرای کمربند سبز و ساحل سازی کارون اشاره کرد و افزود: با وجود برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های متولی، اما سرعت انجام این پروژه در شهرستان اهواز با کندی در حال انجام است که می‌طلبد در این خصوص فرماندار و شهردار همت مضاعف از خود نشان دهند.

وی به واریز دوم از محل عوارض آلایندگی اشاره کرد و گفت: بیش از یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از محل عوارض آلایندگی مرحله دوم اختصاص داده شده که با هماهنگی‌های به عمل آمده در حال برگزاری جلسات تصویب پروژه‌های عمرانی موردنیاز شهر‌ها و روستا‌های استان هستیم.