به منظور تجهیز بخش‌های مختلف؛

بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال به بیمارستان‌های خوزستان اختصاص یافت

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از تخصیص بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز بخش‌های مختلف بیمارستان‌های تابعه دانشگاه خبر داد.

به گزارش عروج، سید سعید آزنده ظهر یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای از تخصیص بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز بخش‌های مختلف بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد و بیان کرد: در راستای رسالت ذاتی و تأمین رفاه درمانی بیماران، در بیمارستان‌های آموزشی درمانی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اهواز، تجهیزات لید پیس و پیس میکر برای بخش‌های آنژیوگرافی و صافی دیالیز برای بیماران دیالیزی خریداری شد.

وی افزود: این صافی‌ها نیاز یکسال استان را برای بیماران دیالیزی تأمین می‌کند؛ همچنین با افزایش تخت‌های بستری اطفال و نوزادان و نیر نیاز این بخش‌ها به دستگاه ونتیلاتور، پانزده دستگاه را با تلاش همکاران تهیه و طبق نیازسنجی انجام شده، در اختیار بخش‌های مورد نظر قرار می‌دهیم.

آزنده از خرید دستگاه اسپکت سی تی خبر داد و اظهار کرد: خرید دستگاه اسپکت سی تی که از نیازهای ضروری استان بود که خریداری شده و به زودی مراحل نصب این دستگاه در بیمارستان گلستان اهواز انجام خواهد شد.