با حضور معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان انجام شد؛

بهره‌برداری از انبار ذخیره‌سازی غلات با هدف افزایش ظرفیت پذیرش و نگهداری کالاهای اساسی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه

پروژه انبار ذخیره‌سازی غلات منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به مناسبت هفته دولت با حضور معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش عروج، این پروژه با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال و با مساحت ۶ هکتار، موجب ایجاد اشتغال برای ۳۵ نفر به صورت مستقیم و ۹۰ نفر به صورت غیرمستقیم می‌شود که این امر کمک شایانی به ایجاد اشتغال پایدار در سطح منطقه خواهد کرد.

احداث ۶ باب انبار ذخیره‌سازی غلات به مساحت ۳۶ هزار متر مربع، ظرفیت در جا نگهداری کالا را به ۱۴۳/۰۰۰ تن می‌رساند و ظرفیت نگهداری آن را به ۱/۰۰۰/۰۰۰ تن در سال افزایش می‌دهد.

بر همین اساس با بهره‌برداری از این پروژه، فضای بسیار مناسب و قابل توجهی در امر ظرفیت پذیرش و نگهداری کالاهای اساسی ایجاد خواهد شد که توسعه منطقه را به همراه خواهد داشت.

بهره‌برداری از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تسهیل در حمل و انتقال کالاهای اساسی از دیگر اهداف پروژه بهره‌برداری از انبار ذخیره‌سازی غلات در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) است.

گفتنی است، پروژه انبار ذخیره‌سازی غلات منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به مناسبت هفته دولت با حضور دکتر آقارضا فتوحی معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.