برگزاری برنامه های فرهنگی ویژه ماه رمضان در خوزستان

با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برنامه‌های متعددی را با عنوان عملیات فرهنگی فصل بندگی در دست اجرا دارد.

به گزارش عروج؛ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت : عملیات فرهنگی فصل بندگی ویژه ماه مبارک رمضان با محوریت جهاد تبیین و پرداختن به تبیین مسائل دینی، مذهبی و قرآنی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از هفته گذشته در قالب اجرای طرح غبارروبی مساجد استان آغاز شده است.

حجت الاسلام فرد آقایی افزود: همچنین به مناسبت ماه رمضان مهرواره محله همدل با محوریت حل مشکلات فرهنگی ، اجتماعی، اقتصادی و خدماتی محلات توسط مردم و کنشگران فرهنگی در سراسر خوزستان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای تقویت و ارتقاء مراسم مناجات‌های شبانه در همه اماکن مذهبی استان گفت: هدفگذاری برای برگزاری ۵۰ مراسم مناجات خوانی محوری در سراسر استان خوزستان انجام شده است.

فردآقایی همچنین با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌هایی با حضور بانوان خوزستانی در ماه مبارک رمضان برای مقابله با اهداف دشمنان علیه دختران ایرانی بیان کرد: برنامه‌ها و نشست‌های دخترانه و دورهمی‌های معرفتی در ماه مبارک رمضان به صرف افطار در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اولویت سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان برای اجرای برنامه‌های قرآنی در محافل انس با قرآن کریم وجزء خوانی گفت: ترویج برگزاری مراسم قرآنی در منازل و مضیف‌های عربی از اولویت‌های این سازمان در استان است و همچنین در این ماه مبارک ائمه جماعات مساجد به بیان تفسیر قرآن می‌پردازند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان یادآور شد ، برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی با رویکرد ماه مبارک رمضان نیز با همراهی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان از شبکه استانی در حال پخش هستند.