آیت الله موسوی جزایری از رهبر معظم انقلاب عیادت کرد

آيت الله موسوي جزايري در پي عمل جراحي و بستري شدن رهبر معظم انقلاب به نمايندگي از مردم خوزستان، با حضور در بيمارستان ضمن عيادت، از خداوند متعال سلامتي ايشان را خواستار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عروج؛ آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، شامگاه سه شنبه ۱۸ شهریورماه، با حضور در بیمارستان خاتم الانبیا تهران، از نزدیک جویای روند بهبودی رهبر معظم انقلاب قرار گرفت و برای سلامتی ایشان دعا کرد.

 

در این دیدار آیت الله موسوی جزایری با ابراز خرسندی از بهبود وضعیت جسمانی رهبر معظم انقلاب پس از عمل جراحی موفقیت آمیز ایشان اظهارداشت: دعای مردم استان برای سلامتی رهبر انقلاب نشان از ولایتمداری و ولایت پذیری مردم خوزستان به رهبر معظم انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ضمن عیادت از رهبر مسلمین جهان، خواستار بهبودی وی از خداوند متعال شد.

همچنین رهبر معظم انقلاب خطاب به آیت الله موسوی جزایری اظهار داشتند: سلام مرا به مردم به ویژه جوانان حزب الهی خوزستان برسانید.

رهبر معظم انقلاب، روز ۱۷ شهریور درپی عمل جراحی عارضه پروستات به بیمارستان رفته و هم اکنون در حال گذراندن دوران بهبودی است.

از زمان بستری شدن رهبر معظم انقلاب، شماری از علما، مسؤولان قوا و شخصیت‌های نظام با حضور در بیمارستان از وی عیادت کرده‌اند.
 
گفتنی است، عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان در پیامی جداگانه از عمل موفقیت آمیز رهبر معظم انقلاب ابراز خرسندی کرده و برای سلامتی ایشان دعا کرد.

مرجع/ رسا